Ik heb vanaaf verjaardag en heb echt geen zin. @ Mieke: Ik sta meestal tussen half acht en kwart voor acht op doordeweeks. In het weekend uiteraard wat later. @ Tip: Knuffel meid wat erg, hopelijk komt het weer goed. @ Rox: Gelukkig dat de draagzaak morgen verzonden word. @ Claire: Ik duim ook voor een posi test. En wat lief van je mannetje. En inderdaad voet bij stuk houden in dat gesprek dit kunnen ze toch niet maken. @ Jannegie: Niet te veel geld uitgeven aan alle babyspullen straks he....hahaha..tis maar goed dat je een eindje moet rijden. Maar ja er is ook nog internet.....
whahaha. Mieke: precies hoor! heb een kaarsje gebrand bij mijn budda. ze moet maar even der werk gaan doen he ben administratie aan het opruimen
Heel leuk muziekje en scheelt de helft in prijs. Van W&P is er ook zo'n leuk muziekdoosje (in het hondje dan). En vind dat muziekje echt heel lief. (niet zo zeurderig als je het vaker hoort)
hier brand een kaarsje voor Steenbokje, Mieke en Zora. Zie album! Dat jullie snel zwanger mogen zijn meiden.
Nou meiden, voor de geinteresseerden. Foto's van mijn schilderwerk in mijn album. Mijn vader heeft voor de grote houten potten een aluminium frame gemaakt en ik vond het grijs dus wel heel mooi voor de kleur. We hebben verder grijze tuinkussens en grijs doek in het zonnescherm. Staat best chique en toch lekker fris.
oja Zora, heb mijn auto verzekering ondergebracht bij Klaverbald, ken je die? Was ik vorige maand zo druk mee.
Ik kon natuurlijk voor mijn lieve meiden niet achterblijven... Ik heb maar een hele kleine buddha hoor Ik doe nu verwoede pogingen om de foto van de camera af te halen, mijn laptop is het daar echter niet mee eens..
Mooi hoor Mieke. Inderdaad erg chique! Steenbokje, zora en mieke: ook van mij een kaarsje voor jullie in mijn album! Hee, is de buddha nou inmiddels een K&S 'mascotte' aan het worden?
Wat zijn jullie trouwens ontzettend lief voor elkaar.. Heey even ik neem voor ik vetrek een smsbuddie in een ander topic, misschien het handig als ik hier ook voor zolang het nodig is een smsbuddie neem. Zodat julle weten hoe het met mij gaat en ik weet hoe het met jullie gaat en of er zwangere bij komen.
ik heb hem op de pc, pb me even je emailadres, dan kijk ik of ik hem kan mailen. maaarrrr ik ga eerst boodschappen doen!