ik heb hem al gehoord het is het openingsnummer op www.woezelenpip.nl hihihih best leuk maar volgens mij ook wel irritant op een gegeven moment. gr kim
hier staat ie al aan zolang joey geboren is maar valt mee hoor! Hij herkent het liedje nu ook als ik het zing tijdens verschonen. lachen dat ie doet!
Mooi hoor de kaarsjes! hihi. Nee ik bast nog net niet in tranen uit, maar vind het wel onwijs lief van jullie. Volgend weekend zit ik in mijn vruchtbare dagen, maar dan zijn we op Texel, nu is dat niet zo het probleem, alleen het doen van een ovutestje wel. Plas ophouden is ook niet zo het probleem, ach het is eigenlijk helemaal geen probleem, wat zeur ik toch. Alleen weet ik wel dat mannetje met zijn neven vast gaat drinken, dus ik moet wel een beetje het klussen plannen.
Kim, hij is echt super leuk, ik heb hem ook Er hangen de 2 hondjes aan, het tulpje en nog iets. Schattig hoor. En als je nou los een muziekdoosje er bij neemt, kun je die bij het bedje hangen of de komode.
Ooooh... Ik was net even aan het neuzen bij het bevallingstopic. Maar het is beter om dat nu nog even niet te doen. hihihi.
Mij wel, maar dat eigenzinnige mannetje moet ook meewerken. Ik denk dat de ochtenden het handigst zijn
ja mieke maar ik vind alles leuk dat is juist het erge eraan. ik heb KIESANGST!hihihihi maar alles is zo leuk. woezel en pip is wel voordelig in vergelijking met fisher price etc. dus dat is wel een plus. ik vond de muziekmobiel van hema ook wel leuk dus twijfel nog even tussen die twee. maar ik ga zeker geen 50 euro eraan uitgeven, ik ben toch niet gek. hihihihihi. gr kim
Tipp, tjee wat erg voor je tante, hopelijk komt ze er boven op Dikke knuffel voor jou ! En ik weet zeker dat als jou tante overlijd dat jouw oma wel kracht vind bij jou en de beeb in je buik. Mijn tante( "zus" van mijn opa) had bloedkanker en wou vechten tot mijn tante was bevallen van mijn neefje, helaas is dat niet gelukt. Maar ze vond daar wel de kracht door om langer te blijven leven. Terwijl ze net wist dat haar vieze man haar bedroog. ( hun waren ook al eind 70 ) Jannegie, wat fijn dat het gesprek zo goed ging met je baas. Maar heb je nu 2 baantjes je eigen melkboederij en iets anders? Rox, fijn dat je toch nieuws hebt gekregen over je draagzak. Soms duurt het wat langer voor geld is overgemaakt. Bijv van postbank naar rabo duurt dat wel 5 dagen Lief dat filmpje van Joey ! Twee mensen dus die mijn smsbuddie willen zijn, misschien handig dat jullie het beide worden, maar dat komt op het eind wel ben nog lang niet weg
He wat leuk allemaal die filmpjes, muziekjes en verhaaltjes! Leuk hoor even een glimp van Joey zo ipv een foto.