ja leuk filmpje rox. ik ga hem kopen je hebt me overtuigd samen met mieke . en dan koop ik ook die boxspiraal gr kim
ik denk dat ik ook de boxspiraal koop, en dat muziekdingdenk ik ook. En ik heb nog zoveel meer leuke dingen gezien...
@ Tip: Dikke knuffel meid, bedankt ook heel erg lief. @ Mieke: Ja Klaverblad ken ik, hebben wij ook een agentschap bij. Is een kleine maatschappij, maar zitten wel leuke mensen en schadeafhandeling enz. gaat ook altijd super. Dus daar zit je goed! @ Ikdus: Anders had ik ook je sms buddie willen zijn hoor. Dat is nu niet meer nodig maar denk zeg het even dan weet je hoe populair je bent..hahaha...aftellen nu he meis. Spannend hoor. @ Danielle1982: Dat doe ik stiekem ook wel eens hoor! Moet kunnen. @ all: Yes nog twee weken! En dan ben ik hier weg en heb lekker een week vakantie. De tijd kan mij nu niet snel genoeg meer gaan.
Ja die boxspiraal is ook leuk he. Enne die muziekdoosjes zijn ook zo leuk. En de boekjes en de speendingetjes en en en alles!
Woepiee ik ben populair ! Vind het fijn te horen dat er zoveel mijn smsbuddie willen zijn. Ben er vandoor meiden, fijn weekend liefs.
hier wel traantjes voor het feit dat jullie kaarsjes branden voor ons hoor jullie zijn echt top meiden had mannetje al thuis verwacht maar helaas. ga maar even hondje uitlaten dan
Ik ga zo richting huis en wip nog even langs de Kwantum. Even snuffelen en we hebben nog een beschermhoes voor de tuintafel nodig die staat namelijk het hele jaar buiten. Ik weet het we zijn er een beetje laat mee...
je zegt het zelf al Zora Ik heb weer verf op voorraad, morgen de rest afmaken. Vogelhuisje en BBQ tafeltje en het tafeltje op het balkon. Heb de smaak te pakken. Morgenmiddag verjaardag van mijn zus, wordt alweer 40 en zie ik Esmeetje ook weer even, joepie. 's Avonds uiteten met een vriendin en zondag is mijn lieverdje jarig! Bye xxxxxxx
Hihi Rox, als het zover is hou ik jullie zeker op de hoogte hoor Zo ga nu weer verder met terug lezen was net bij pag 12 pfffff jullie kletsen wat af zeg!
Ja woezel en pip zijn echt super... maar weet niet of het al een goed idee is om het nu al te kopen... eerst deze maand eventjes afwachten...
Hoi Tipp ik ben een paar daagjes hiet niet geweest en weet niet meer wat we af hebben gesproken Zwangerschapsdementie hihi