Ja wil eigenlijk ook wel, maar durf niet zo goed. Ook vooral omdat mijn cyclus de vorige keer toch 38 dagen was....
ik heb je net een pb gestuurd. Ja ik ben echt vreselijk slaperig Mijn moeder zegt ook regelmatig :"Dat had ik je verteld" Ik:"uhm...nee?" hahahaha
ik net trouwens even bij mijn oma geweest, en het gaat iets beter met haar. De ergste schrik is voorbij en ze vond het fijn dat ik even langskwam. Ze gaat morgen waarschijnlijk even met haar andere zusje naar mijn oudtante toe. Ik heb haar gezegd dat ze, als ze bij genoeg was, maar moest vertellen dat ik zwanger ben. Dan heeft ze dat tenminste gehoord, what ever happens...
Monique meis dus toch.... je had ook eerst een positieve test toch? Wat vervelend en jammer, gelukkig ga je weer vol goede moed verder! Oooo die zwangeren hier onder ons toch.... Tipp ik jou buddie toch Komt tegen die tijd wel! Pffff zit vol, net bami gemaakt, was lekker, zo lekker dat ik iets te veel op heb en nu een dikke pens heb, hiha! Mooi tipp dat is wel fijn!
Daantje, knap van je dat je nog een week kunt wachten, je hebt groot gelijk. Ik duim voor je dat de test positief is. Tipp, heel veel sterkte met alles wat jullie nu door moeten maken. Hoop dat je oudtante zich er goed doorheen slaat. Mieke, lekker bami, kan me voorstellen dat je je daar helemaal vol aan hebt gegeten. Groetjes Taby.
Taby, gezellig dat je er weer wat vaker bent Tipp, tegen die tijd helpen we je nog wel even herinneren hoor. Want als het zover is is iedereen natuurlijk weer reuze nieuwsgierig. Nou we gaan een film kijken. Fijne avond. xx
Ik ga morgen misschien een dagje naar de veluwe, we hebben daar een caravan en die moet nog schoongemaakt worden. Verder wil ik me richten op m'n nieuwe webshop. Gaat een hoop tijd in zitten (goede afleiding!). En ik ben maandag ook lekker vrij (en vrijdag!). Dan nog 1 weekje en dan lekker 2 weken meivakantie! Heerlijk werken in het onderwijs!
hihihihih ja he? wat een luxe ik heb ook nog een buddy bij augustus mama's dus in totaal drie stuks./ gr kim
ja. ik zit lekker op de bank met een zak chips holland's got talent te kijken, mijn man zit in de kroeg te darten voor de competitie! gr kim
Van m'n zelfgemaakte sieraden en van de kralen en andere hobby-dingen. Maar nu nog vooral de sieraden. Wil graag gaan uitbreiden!