Net gestopt met de pil (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hee dat doen mijn zusje en ik ook :D

2. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

tip: goed als je het haar kan vertellen, heeft ze een doel. knuffel.

moest nog iemand wat zeggen maar ben het kwijt sorry.

de spanning stijgt bij mij meiden en het kaarsje bij de budda brand. voel nu ineens wel wat...:S

we hebben trouwens sinds vanavond in alle lege huizen nieuwe buren....de gene naast ons vinden het ook gek dus er wordt maandag werkt van gemaakt ;)

3. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    GEFELICITEERD!

4. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ik had al een sterk vermoeden.
    En nee, ik denk niet dat stress een vmk kan veroorzaken. Maar dat is mijn eigen mening. Geen idee of dit ook werkelijk zo is.

Heel veel sterkte meid. Dikke knuff. En ik meen het wat ik laatst zei. Jij bent echt binnenkort weer zwanger en dan blijvend hoor!

5. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    @ Tip: sterkte

@ Iggy: gefeliciteerd

6. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Wat voel je?

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    mijn kaarsjes branden nog steenbokje! Knuffel!

8. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Sam was vanavond weer heel erg onrustig. Combi van factoren denk ik. Zat hier te lezen over Woezel en Pip, dus heb pagina opgestart en liedje begon, en ja hoor, Sam viel eindelijk in slaap... in de draagdoek. Dus heb de pagina op de achtergrond aan staan kan ze lekker doorslapen. Ze heeft de gel nu al twee keer gehad, en ik heb het idee dat haar tongetje er al iets prettiger uitziet, aan de zijkant. Verder ging ik zelf door de grond toen ik haar aan mijn rechtertepel aanlegde. Deed de afgelopen dagen al licht pijn, maar dit was too much... :oops:. Dus ga hier de zalf die ik zelf al had op smeren, was volgens de apotheek geschikt om te gebruiken, alleen moet je wel weer afwassen/spoelen voor elke voeding.

9. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Hmm... Ik denk dat ik zo een bakje ijs ga pakken. De Ben&Jerry's was bij de AH in de aanbieding. Dus ik heb 2 bakken gekocht! :D

jeetje daisy. Maar toch wel fijn dat haar tong er nu iets beter uitziet! Knuffel voor jullie!

10. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    meiden, ik ga slapen! Truste! Knuff

11. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ja, ik ga ook mijn bedje zoeken. trusten!

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    :) ;)

Fijn Daisy, arme kleine meisje!
    En auw jouw teepjes :confused:

Wic, hoe gaat het met Faylinn komt het bij jou nu wel allemaal goed op gang?

Wij hebben net een hele rare Chinese film gezien op film1.
    Duik nu lekker mijn bedje in.

13. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Daisy, gelukkig gaat het al iets beter met samantha haar tong. Is een tepelhoedje (dacht dat het zo heet, maar weet niet zeker) niet iets om tijdelijk te gebruiken als het voeden pijnlijk is?

We zijn nu film aan het kijken en morgen mezelf lekker laten verwennen bij de kapper.

Jullie gaan al optijd naar bed zo in het weekend.
    Weltruste.

Groetjes Taby.

14. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    @ Mieke: Voor het forum is het inderdaad korter ;)

@ Taby: Ik hoop gewoon dat het snel werkt, en de spruw gauw over is.

15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    goeiemorgen meiden

ik ga zo werken en daarna naar krommenie om mijn schommeltstoel op te halen. hihihihih. heb er zin in. daarna mijn papa nog knippen en dan kom ik weer even bij jullie denk ik maar ik heb het wel druk vandaag dus hou me er niet aan vast.,

http://link.marktplaats.nl/161247161 dit is de schommelstoel trouwens dan kunnen jullie hem ook even bekijken. hih

gr kim

16. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Mogge !

@ Mieke: bv is hier prima op gang. Heb zo nu en dan mn onzekerheden, maar ze was goed aangekomen woensdag op het consultatiebureau, dus het zit wel goed.
    Van de week ook weer even een dipje omdat ik zo weinig met de kolf eruit kreeg...maar dit was s avonds, dan blijk je altijd minder te hebben.
    Zit dus helemaal goed hier :)
    Ennnn Faylinn drinkt zowel van de borst en 1x per dag ook uit het flesje, no problem. Super!

Fijn weekend all!

17. kiddo81

kiddo81 Actief lid

12 apr 2008
    121
    0
    0
    Hoi!

Ook ik ben onlangs met de pil gestopt (januari) na jarenlang pilgebruik. Gelukkig kwam mijn menutruatie meteen op gang! Sinds deze maand zijn we voor het echt het proberen een kindje te maken! Ik vind het zo ontzettend spannend en ben er ontzettend veel mee bezig. Heb ook het idee dat iedereen het aan me ziet. De laatste week komen ook heel veel gesprekken op dat onderwerp uit.. Toeval?

We hebben deze week iedere dag geklust (dit zou de week moeten zijn van mijn eisprong maar weet dat nog niet helemaal zeker), is dat wel goed voor het zaad, neemt het dan niet in kwaliteit af?
    Ik ben ook begonnen met het slikken van foliumzuur. Las hier ook iets van etos zwanger worden, is dit ook goed om te slikken?

Zou graag met jullie mee schrijven. We hebben nog niemand over onze plannen verteld, omdat als het langer gaat duren, ik geen zin heb in steeds vragen hierover. Maar eigenlijk zou ik het wel van de daken willen schreeuwen!

18. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Goedemorgen allemaal,

Nou die voetbalwedstrijd van gisteren is niks meer geworden. Mijn vriend stond in de file :( . Dus we zijn maar met z'n allen uit eten geweest. Naar de Mexicaan :D . Was erg lekker.

19. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @kiddo81: welkom

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Kiddo Welkom, klets gezellig mee, je kunt alles aan ons vragen en alles aan ons kwijt.

Wic, dat is fijn, ze zit zeker nu al wel boven haar geboorte gewicht denk ik.
    Dus jullie gaan saampjes al lekker naar buiten, of dat nog niet.
    Faylinn die ook op de 14e geboren is :D dat vind ik nou zo leuk!

Daisy, ik hoop ook dat het snel over gaat hoor!

Kim, mooi hoor de schommelstoel, heel leuk.
    Zal vast super staan in jullie mooie meiden kamer.

Nou ik had op wat meer zon gerekend/gehoopt vandaag.
    Wilde nog eea gaan schilderen, maar met dit weer heb ik geen zin om in de tuin te staan, brrrr best fris zonder zonnetje.

Vandaag is mijn zus dus jarig, verjaardag vanmiddag en morgen mijn lieve mannetje.
    Druk weekend dus jullie zullen me niet zo veel zien denk ik.

Fijn weekend vast voor iedereen xxxxxx

Deel Deze Pagina