@maranka: fijn om te lezen dat het beter gaat! en dat jij weer goed in je vel zit! geniet ervan! hier gaat alles prima! liefs rebbel
hello hello, ikdus, tuurlijk krijg jij mijn nummer terug! Gekkie! Rebbel, hij gaat op zich wel goed hier. Joey heeft weer medicatie voor de reflux en spuugt best veel weer. Monique, knuffel! Daisy, fijn dat het werkt bij Samantha Iggy, gefeliciteerd meid! Mieke, jij ook met je zus en je mannetje alvast! Steenbokje, hoe voel je je? Daantje, wanneer ga je testen? eefje, ik had geen tijd om te ontpillen. in die ronde was ik gelijk zwanger. zo, volgens mij heb ik alles gehad! Mama heeft een lekkere fles wijn gekocht! Ben beniwued na hoeveel glazen ik dubbel zie! (nog steeds niets gedronken namelijk..... al bijna een jaar dus dat word wat!)
hey lieverds, het wordt spannend hier, nog niets, nog niet getest (wil met ochtend urine testen dus mezelf lekker in afwachting gelaten vanmorgen hahahaha) zelfs gekluts vanmorgen dus...en ik voel niets bijzonders. voel me tussen door toch wel erg lekekr hahaha dit wilde ik nog zeggen: dinnetje: nog gefeliciteerd meissie! ik ben nu 3 maanden vrij als ikw at kan doen hoor ik het! alle kids hier: dikke knuffel van "tante" claire verder weet ik het niet meer hahaha. x lieverds!
mijn kaarsje branden al sinds ik wakker ben meiden... Ze zijn nu op, dus ik zet zo nieuwe neer! Knuffels!
hey meiden ik ben weer even op mij kont aan het zitten. de schommelstoel staat boven. helemaal leuk. net boodschappen gedaan en vanavond eten we lekker pizza. jeetje wat een lekkers allemaal. net al een ijsje gegeten. hihihih heerlijk, die kleine schopt ook lekker dus die is ook aan het genieten gr kim
ja he ik mis alleen nog een babykamer waar hij in kan staan. hij staat nu in de rommelkamer die babykamer word alleen dat kan pas als de dakkapellen worden geplaatst. en dat is pas over zes weken helaas dus niog even geduld voor kimmie. hihihih en daar heb ik al zoveel van. NOT gr kim
nee maar het begint nu wel te kriebelen hoor! nou ja deze week komt de stucadoor voor de hal en dan over zes weken de dakkapellen. die week komt de babykamer ook dus het weekend dat ik 30 weken zwanger ben word de babykamer wel gemaakt denk. wat voor babykamer heb jij? heb je nog tips wat betreft wat ik moet kopen. gr kim
het kamertje staat in mijn album, 2e pagina. ikzelf ben heel blij geweest met de babysleep. 2 kussentjes van schuim met badstof eromheen. daartussenin leg je je kindje op zijn/haar zij en het voorkomt omrollen. Voor de rest heb ik alles nodig gehad van het lijstje behalve de navelbandjes. en van de hydro luiers kan je nooit te weinig hebben! erg fijn als spuudoek!
oke maar ik lees overal dat je je kindje altijd op zijn haar rug moet leggen omdat anders als ze gaan rollen ze op hun buik komen te liggen? gr kim
nee de eerste 14 dagen moeten ze om en om op de zij. bijv slaapje 1 links, slaapje 2 rechts enzo verder. dit is om een afgeplat hoofdje tegen te gaan. na die 14 dagen moegen ze op de rug.
oh oke nou dan koop ik hem ook. ik had gehoord dat ze meteen op hun rug moeten en dat je dan hun hoofdje op de zijkant moet doen met knuffels etc aan die kant zodat ze die kant op wilen kijken. gr kim kijk maar http://www.veiligslapen.info/modules/co ... ?section=2
nee juist niet ivm spugen want dan stikken ze. als ze op de zij liggen loopt het zo het mondje uit. na 14 dagen kan het wel maar de eerste 2 weken echt op de zij. (dat zei mijn kraam)
oke nou ja dan moeten we dat maar doen he, maar wel vaag dat ze dat zo op internet zetten vooral op zo'n site als veiligslapen.nl. nou ja ik zal hem maar kopen hij kost maar 16 euries dus dat valt best mee, gr kim