hihihihih prima hoor minnie jij mag eerst want ik wil die kleine nog even bij me houden, hahahahaha gr kim
hey lieverds , daar ben ik weer. nog niet getest, nog niets gezien maar ik voel me stilletjes toch wel echt mama. heb al zitten twijfelen of mijn banner goed liep en zo, dat soort rare dingen :S maar goed morgen testen, spannend hoor. ik kan bijna niets anders voorstellen maar toch vind ik het een raar idee ineens. stom he, je wilt hte zo lang dan ineens is het spannend. ik ben wel heel jumpy herkennen jullie dat? verder is mijn mannetje ook echt in spanning op een hele lieve manier, zo schattig. maak me ook meteen een beetje zorgen hoor. niet zo zeer qua werk maar meer qua ruimte vanwege de aankomende verbouwing waar we nog niets van weten. ach komt wel, heb me wel voorgesteld er heel erg van te gaan geniten als het zo is dus. ik heb een glimlach op me gezicht die ik er niet meer af krijg, wat erg
ik duim voor je meid positief blijven he, je ziet wel, jannegie raakt na een jaar ook gewoon zwanger geeft mij ook meteen weer moed.
jeetje steenbokje wat maak je het spannend. bedankt trouwens rox voor het kijken naar mp voor de buikdrager. die ene zwarte is in heerhugowaard en dat is om de hoek. dus ik heb die vrouw even een mailtje gestuurd over de staat. hihihi. we zijn net naar de zwarte markt geweest en hebben daar nike air maxies gekocht voor mijn man die wilde ze wel weer een keertje. jeetje zeg die dingen heb ik vroeger ook nog aan gehad toen ik 16 was en aussies en cavello's in waren . maar nu wil i ze niet meer. maar mijn man wilde ze wel weer een keertje dus hup naar beverwijk he gr kim
ja haha idd australians en cavello's! waar is de tijd moet er nu toch niet meer aan denken zo lelijk eigenlijk hahaha
ja en die kaalgeschoren hoofden toen. een vriendin van mij had haar haar toen ook half kaal. geen gezicht! hihihihih ik mocht geen aussie want die waren te duur dus voor mij alleen een paardestaart cavello strak topje en natuurlijk maxxies. hihihih ik was zo jaloers op de meiden met een omkeerbare aussie. haha gr kim
ja echt verschrikkelijk hahaha. en dan had ik een australian en dan kwam heel de klas ff checken of het wel een echte was zie er nu toch net iets fatsoenlijker uit al zeg ik het zelf
ik ook . hihih maar ja vlak daarvoor waren de plateauzolen in en als ik die foto''s zie (ik was superdun) valt die aussie tijd nog mee dat was leuker als de plateauzolen want dei waren echt geen gezicht hihih. die spillebeentjes met die plateauzolen eronder. walchelijk gr kim
ja die tijd heb ik inderdaad ook nog gehad. Strakke paardestaart, donkere randen om de ogen... Hier inderdaad ook geen geld voor een aussie... hahahhhaha... Als ik nu de foto's zie, echt vreselijk!
Haha zo'n australian heb ik ook nog gehad, en als je die droeg was je het helemaal op school. Moet er nu niet meer aan denken om zo'n afschuwelijk ding aan te trekken gatver, en idd daarna de plateauzolen, ik had van die witte laarzen met enorme plateauzolen eronder, echt geen gezicht, en wat vonden we ons eigen toch geweldig in die tijd haha. Nu ben ik juist heel netjes gekleed, echt een wereld van verschil. Steenbokje hier wordt ook volop geduimd voor je meid!