Mijn vriend koopt nog steeds nike air max. Daar loopt hij ook al vanaf zijn pubertijd op. hij blijft een beetje hangen
Hee meiden! Ik heb gewoon 15 pagina bij moeten lezen haha wat een geklets. Hier gaat alles goed we hebben het alleen erg druk maar an de week ben ik er weer wat vaker hoor! Wel had ik nog een vraagje! Mag je je haren verven tijdens je zwangerschap? xxxx
Ja maar ik ben blond das dus minder want daar zit altijd waterstof in pfff das klote maar alles voor ons wondertje! ons wondertje gaat voor! xxx
mmh heb net gekeken op de site van loreal. Er zit geen ammoniak in. Dus ik weet niet of je die mag gebruiken. Vraag het dus maar even na.
je mag gewoon je haar met je "eigen" haarverf kleuren. houd er alleen rekening mee dat het iets lichter of donkerder dan normaal word. hier hele zwangerschap geverfd
OOOOHHHH, mijn vriend zit weer achter de playstation. En er wordt weer flink gescholden Hij kan het niet winnen.
haha het is wat wij hebben gisteren mario cart gekocht voor de WII die is ook zo leuk kan wel bezig blijven haha xx
cb is goed, maar heel ongevoelig. Eigen merk kruidvat schijnt ook goed te zijn, maar dan niet die extreem goedkope, maar de iets duurdere.. Knuffel!
Ik ben begonnen met de normale van clear blue die vond ik super fijn! en heb toen ter bevestiging nog de digitale gedaan. xxxx
hmm welke had Tipp gebruikt? die was blijkbaar gevoelig genoeg om voor haar nod positief te testen toch?
Jeetje, ik heb ook even veel bijgelezen. Maar veel spannends is er nog niet gebeurt zag ik. Zelfs Steenbokje nog niet getest. Op welke dag zit je nu? je langste cyclus was toch 33 dgn? En wat voel je? Ga je echt morgen testen? Haarverven in de eerste 3 maanden is niet zo goed begreep ik. Dan neemt je huid dat op in je bloed. Maar echt bewezen dat het slecht is of niet slecht is, dat hebben ze niet. Hier ineens heel slecht weer. Vandaag zo´n mooi zonnetje 8) gehad, en nu ineens onweer! We hebben het nieuws vandaag aan mn schoonouders verteld. Ook met het gedichtje van rox in een fotolijstje. Ze moesten wel even een paar tranen wegpinken. leuk he!