Tja ach, ik mag dan wel een oudje zijn hier tussen al die jonkies maar met mijn geheugen is niets mis Als het bij steenbokje raak is deze ronde, dan ga ik gillen van blijdschap maar ook omdat ik ook willllllll! Dan zijn bijna alle oude rotten van hier zwanger, alleen ik en lala nog. Of vergeet ik iemand echt?
ja, ze was echt heel verdrietig. Maar ze zag het al aankomen, ze had nog een paar keer getest en die waren ineens lichter en/of negatief... Dus ze is gisteravond naar de huisartsenpost gegaan. Die zeiden dat haar baarmoedermond al open stond, dus...
Hoi Meiden, Daar ben ik weer. Oooooo Steenbokje wat spannend zeg. Voordat ik morgen ga werken kijk ik nog effe snel hier hoe dat je test uitvalt, duim voor je hoor. Het was vandaag koopzondag, ben lekker aan de shop geweest, heb shirtjes gekocht bij de esprit en mexx zooooo leuk en bij de vero moda heb ik nog een koopje gedaan, een bolero voor 4,- Mijn vriend stond ervan te kijken dat het mij gelukt was om zoiets goedkoops op de kop te tikken waar ik ook nog eens tevreden over ben Gisteren lekker naar de kapper geweest, mijn haar een beetje laten knippen en verven. M'n wenkbrauwen laten epileren en voor de tweede keer m'n bovenlip laten harsen, oei wat doet dat zeer zeg, heb nu nog een brandend gevoel in mijn bovenlip. Had altijd al wel wat blonde donshaartjes op mijn bovenlip, maar denk dat het door de medicijnen wat donkerder en dikker is worden. Hoe is het met jullie, de zondag een beetje doorgekomen, morgen weer werken? Groetjes Taby.
Heb net lekker een broodje gyros gegeten, zelf gemaakt. Vanavond gaan we bij vrienden Kolonisten van Katan spelen. Morgen moet ik weer terug naar het ziekenhuis. Dan gaan als het goed is de hechtingen eruit. En.....dan mag ik met een beetje geluk weer douchen. Het begint hier nou echt te stinken