daantje leuk hoor, vooral die Hello Kitty bedeltjes. Mijn zus is er helemaal weg van voor mijn nichtje.
we doen het voorlopig nog voor onze hobby: http://www.xs4all.nl/~lvolker/beads-sisters/ We hadden een bedrijfje, maar dat liep niet goed genoeg, dus zijn we nu weer terug bij hobby, tot we wat meer bekendheid vergaart hebben.
Ja maak daar ook leuke kettingen van, maar heb die nog niet online staan..... met van die leuke vrolijke kralen weet je wel?
leuk hoor! Ik heb inds januari vorig jaar een bedrijfje. Maar het is inderdaad erg moeilijk met zoveel concurentie! Voor mij is het een uit de hand gelopen hobby! Maar wel heerlijk om bij de groothandels kralen te kunnen kopen! Ik wil nog graag gaan uitbreiden met meer kralen, maar ja... huis gekocht... je kent het wel! ben in ieder geval wel blij met m'n nieuwe shoppie!
Heb er net even op gekeken en ziet er erg leuk uit. Ik moet er niet te lang naar kijken want dan wil ik alles kopen hahaha
Bij ons ook een uit de hand gelopen hobby. Het 'probleem' bij ons is, dat mijn zusje het liefst unieke dingen maakt, echt op de persoon... Dat geeft wel duurdere sieraden...
hahahaha... leuk om te horen! Wil nog zoveel nieuwe dingen maken. Het liefst grote armbanden zwart/wit/roze met van die haaientanden! Zo gaaf! Heb het in m'n hoofd, maar even geen geld om het aan te schaffen!
@daantje: Ik maak zelf ook kettingen en armbanden samen met mijn zus. Maar dat is echt maar af en toe.
Leuke hobby toch! Ik maak nu veel van die kinder-naamarmbandjes op bestelling. Heel erg leuk om te doen! Soms met de drukte van m'n eigen bedrijfje is het lastig te combineren met een full-time baan voor de klas.... maar het is beide zo leuk! Hahaha!
Bekend? Weet niet of ik dat al ben. Maar ik sta op markten, heb een especially-sierada-hyves, heb het er over met ouders van leerlingen, kletsen op forums , verder verkoop ik ook via de webshop 'pittig en stoer' (verkoopt kinderkleding, dus leuk voor erbij!), ik verkoop via een winkeltje hier om de hoek (ook kinderkleding) en de wedstrijddansers van de dansschool dragen mijn sieraden. Dus zo rommel ik wat af!
dan heb je het toch al best goed gedaan. Wij waren nog niet verder dan vrienden en kennissen.. De investering (vooral om op markten te staan) is best fors. Tenminste, zo dacht mijn zusje erover. Maar inderdaad, zo'n hyves, en fora is al een goed idee!
Tja die markten zijn wel prijzig ja... zo'n 70 euro per kraam! Daarom doe ik dat vaak met een vriendin die ook sieraden maakt. We betalen beide de helft en is nog gezellig ook!
Je zou ook eens Viva of Flair kunnen aanschrijven of ze een artikeltje willen plaatsen over jouw sieraden.