Dat doen jullie goed! M'n moeder helpt soms als ik veel kinderarmbandjes moet leveren... en m'n vriendje levert de bestellingen in de buurt af... Dus ook een familiebedrijfje!
is wel zo fijn... Weet je tenminste wat je aan ze hebt En erg leuk, als er sieraden voor een speciale gelegenheid of als cadeau besteld worden, schrijft mijn moeder er een passend gedicht of verhaal bij!
hey meiden ik heb niet alles bijgelezen hoor. maar ik las wel een ding en daar kan ik antwoord op geven. ik ben namelijk kapster en je mag zeker weten je haar verven tijdens je zwangerschap. gr kim
@rox: Mijn oma is wat rustiger gelukkig. Ze is gisteren bij haar zusje langsgeweest. Ze kan niet praten. Alleen 'nee' zeggen gaat goed. De rest zegt ze door haar hoofd te bewegen. Ze beginnen vandaag weer met haar bloedverdunners (die mocht ze niet meer na die 1e val), we hebben dus goede hoop...
al wel aan mijn oma, nog niet aan mijn oudtante. Mijn oma gaat dinsdag weer. Ik denk dat ik haar een kaart meegeef waar ik het inschrijf. Ik denk dat ze wel wat goed nieuws kunnen gebruiken daar...
Wat dacht je van morgenochtend even in een potje/bakje plassen en dat bewaren en dan de test halen en dan de test even in het potje houden, even wachten en het hier melden!
Tipp nogmaals sterkte voor jullie en je familie hoor! Hier broccoli, aardjes en een lekker visje! Zo VV kijken.
ja echt wel! Tipp, ik denk idd dat ze dat wel kunnen gebruiken! en misschien dat het helpt met herstellen bij je tante!