ik zat aan het serviesje te denken. Dat vond thomas ook het leukst. En inderdaad, slopen is vergoeden. Hun probleem, niet het mijne...
Ik had net een leuke banner erop gezet van lilypie, maar die geeft niet aan hoeveel dagen je overtijd bent....
Inderdaad. Ik ga vrijdagmiddag een weekendje weg. Lekker wandelen in duitsland (eifel/moezel), nu het nog kan
lekker Tipp! Maar ik denk dat het boek ook wel wat is.. Die hadden ze niet toen ik meedeed, dat was toen het boxkleed
dit is echt onze vakantie tijd. In de zomer kunnen we nooit. Een van Thomas zijn grootste klanten is een school en daar is juist in de zomer erg veel te doen!
Nou lekker toch... ik werk juit in het onderwijs en daarom ben ik juist afhankelijk van de vakanties... jammer dat de prijzen dan ook gelijk omhoog gaan....
hey meiden tipp ik zou er wel wat van zeggen hoor. ze morgen absoluut niet op de zonnescherm staan. belachelijk. maar inderdaad wel goed dat je een foto heb gemaakt. succes vandaag. gr kim
Goedemorgen, Nog geen nieuws van blondsteenbokje? Jammer zeg, ben zo benieuwd. Misz81 welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen, heel veel succes met zwanger worden. Heb eigenlijk vakantie, maar heb vandaag van 10-17 uur een belangrijke vergadering/bijeenkomst, dus toch maar effe terug naar het werk. En dan vanaf morgen echt genieten van m'n vakantie. Tot vanavond. Groetjes Taby.