Net gestopt met de pil (deel 2)

Discussion in 'Zwanger worden' started by Josien, Apr 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    @rox: zoiets vermoedde ik al. Nou gaan we in het najaar eigenlijk nooit... dus dat scheelt!

Dank je kim... Het koms vast goed hier...

hihihihi de katten kijken steeds een beetje wantrouwend rond. Echt met zo'n kop van "ik wil slapen..." En de hond heeft maar besloten ongeveel IN mijn voeten te kruipen. Ach wel lekker warm. hahahahaha :)

En de radio maakt een hoop goed. Seventies week op radio 2. Altijd wel leuk!

2. daantje07

daantje07 Bekend lid

Verder nog plannen voor vandaag meiden?

Is het weer bij jullie ook zo heerlijk?

3. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    oh het weer is fantastisch. heerlijk

gr kim

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hier geen plannen, Joey is naar de oppas ben dus heel de dag alleen.

even pampers halen en de boodschapjes maar dat was het wel

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Tot ze klaar zijn blijf ik thuis. Daarna moet ik vanmiddag het kantoor vrijmaken, dan kunnen ze daar morgen mee verder...

Net weer even wat foto's van de vorderingen gemaakt. Ze zijn ook bezig met de kamer naast de babykamer. Gaat dan toch sneller dan ik dacht :D

En ik moet zeggen dat de herrie inmiddels meevalt :D

6. daantje07

daantje07 Bekend lid

Nou lekker toch?

Ik heb vandaag ADV, heerlijk!
    Straks nog even een bestelling maken (naamarmbandje en naamkettink), dan die wegbrengen, naar de groothandel, huisje doen, dan komt m'n stagiaire langs om de lessen voor donderdag te bespreken, eventje naar school voor een gesprek met ouders..... en dan lekker niets doen! Druk 'vrij' dagje dus!

7. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik moet zometeen de buurvrouw watergolven (lekker ouderwets) en daarna met mijn man weer nar het ziekenhuis.en dan naar de fysio dus veel genieten van het weertje zit er niet in denk ik

gr kim

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Steenbokje kennende doet ze het morgen ;)

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

Lekker geslapen?

@tipp! Jeetje meid rustig aan hoor! slim dat je er foto's an hebt gemaakt. Ik heb trouwens ook het serviesje gekozen heb heb hem perongelijk al gehad veel te vroeg maar hij is wel leuk!

@ Rox begint het al een beetje te wennen dat je ventje naar de oppas gaat. Wij hebben woensdadg avond een gesprek op het kinderdag verblijf. Lekker vroeg dus, maar ik had alle kinderdagverblijven hier in Son aangeschreven maar er waren er nog maar 2 met plek en als we wilde reserveren dan moeten we binnen een paar weken beslissen haha.

@ Daantje! Kun je nog wachten tot morgen? haha

Voor de rest een dikke knuffel!

xxxx

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is misschien maar goed ook, anders wordt je volgens mij alleen maar gek.
    En als je je cyclus nog niet weet... lijkt het me alleen nog maar meer verwarrend, maar dat is persoonlijk.

11. daantje07

daantje07 Bekend lid

@Wendy: Ja hoor.... maar wil wel weten waar ik aan toe ben!

@Mieke: Wordt ik toch al...hahahaha!

12. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    @mieke: denk ik ook!

@wendy: Ik ben eigenlijk heel blij dat ze het nu doen en niet pas over een paar maanden...En ik maak altijd foto's al er mensen met mijn huis bezig zijn. Ten eerste vind ik het leuk om dat later nog eens terug te zien, de vernadering enzo. Ten tweede als er iets niet naar wens is, of er gaat iets stuk, dan heb je er bewijs van...

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    tja jullie weten onze vakantie plannen, daar zal ik dan maar niet over beginnen ;)

14. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Daantje, ik had er vanmorgen al minder moeite mee gelukkig. klinkt gek maar gisteravond begon het een klein beetje te kriebelen om weer te gaan werken. Maar meer ook omdat Joey vandaag weg zou gaan

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    nee hoe vaak ging jij nou mieke dit jaar? Een keer of 8? ;)

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    :oops: :) :) :)

Rox, ga je straks dan op vaste dagen werken of is de oppas wel wat flex?

Tipp, je niet druk maken hoor. Maar idd niet netjes dat ze op je zonnescherm gaan staan.
    Enne, let op dat ze niet in eens met baggerpootjes door je huis gaan banjeren.

Ik moet om 10 uur bij een klant zijn, zit daar ± 2-3 uurtjes en daarna naar Schiphol mijn schoonzusje ophalen die weer terug komt van haar backpack avonturen.

17. daantje07

daantje07 Bekend lid

Ja ik denk ook dat je op een gegeven moment juist wel weer wil werken, zodat je even geen 'moeder-rol' hebt.
    Hoeveel dagen ga je werken?

Ik twijfel dus heel erg (als het zover is).
    In de 3 jaar dat ik voor de klas sta heb ik elke keer 3 dagen een eigen groep gehad. De rest van de dagen is inval in een andere groepen.
    Een paar weken terug heb ik een goed gesprek gehad met de directeur.
    Ik heb namelijk veel moeite met samenwerken (perfectionistisch... en elk jaar weer met iemand anders samenwerken, dus elke keer weer aanpassen). Nou zei hij dus dat het beter is om alleen een groep te draaien, zodat ik voor mezelf die rust heb en mezelf kan ontwikkelen.
    Dus wie weet krijg ik dan toch eindelijk m'n eigen klasje!
    Maar... als ik wel een kindje krijg, wordt het toch weer lastig!
    Want ik wil ook lekker thuis bij m'n kindje kunnen zijn... zit een beetje in dubio dus!

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Je hebt helemaal gelijk meid! Ik heb ook altijd foto's gemaakt van alles wat hier in huis gedaan wordt. Ik loop zelfs altijd met een fototoestel in mijn tas haha je weet maar nooit!

xxx

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    @mieke: nee hun schoenen zijn redelijk schoon... :) Het zijn 2 mannen, een oudere die wat koppig en stug is, en een jongere die een beetje verlegen is... hahahaha :)

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    nou meiden ik ga van het eekend lekker een weekendje naar belgie ff helemaal geen verplichtingen heerlijk!

Share This Page