Net gestopt met de pil (deel 2)

Discussion in 'Zwanger worden' started by Josien, Apr 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oja wij gaan aankomend weekend dus naar Texel, zit ik ook in mijn vruchtbare dagen.

Ga mijn haar föhnen en me verder klaar maken voor werk.

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    lekker he? Jij in belgie, ik in duitsland! Nog even genieten:D

MvM belde net. Kind is weer ziek, maar ze komt nu wle, maar iets later. Eerst even met kind langs de huisarts en dan met kind hierheen. Ach... Ook gezellig. Het is hier toch al een dolle boel.

Ik denk dat ik ernstig gedrogeerd ben met hormonen, want voorheen ging ik compleet uit mijn dak van dit soort onverwachte dingen...

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hahahaha die Tipp! het zit je niet mee he?

Mieke en Daantje, ik ga 3 vaste dagen werken. de Ma Di en Do. De oppas is op die dagen heel flexibel, mocht het voorkomen dat we eerder moeten beginnen kan Joey ook eerder terecht. Geld hetzelfde voor overwerken gelukkig. Haar man is zo behulpzaam dat hij evt de kleine thuis wil brengen als ik hem niet kan halen. Meer en andere dagen wil ik niet werken. ja eens in de maand op zaterdag heb ik toegezegd, maar meer ook niet. wil wel de rest van de week van Joey kunnen genieten!

4. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    jeetje meiden

iedereen gaat dit weekend weg. wat is dat nou?

gr kim

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    @rox: ach, je hebt van die dagen. Ik zit lekker op de bank met mijn laptop en denk op het moment:"ze zoeken het maar uit. Zolang ze de boel opruimen en nieks slopen (behalve de kozijnen) vind ik het best. En ik heb starks schitterende kozijnen EN dubbel glas!" Ik ga nog maar eens een bakje yoghurt eten en een beetje opruimen voor MvM komt.

@kim: Iedereen gaat uitrusten :D

6. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    he rox

ik ga zometeen ook drie dagen werken. di do za heerlijk wat een luxe he? ik kan nu echt niet meer wachtenop die kleine hihihi het begint echt te kriebelen nu.

gr kim

7. Niet meer actief

Hey meiden, ik heb niet terug gelezen ga ik ook niet doen.

Ik kom ook denk ik niet meer, ik voel me zo kut.

Het beste vriendje van mijn neefje is 6 en heeft taai slijm ziekte, ik vind het zo verschikkelijk. Je word echt met je neus op de feiten gedrukt.

Wil iemand wel even een samenvatting geven wat er de afgelopen dagen is gebeurt ?

8. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    he meissie ik ben zo dement als...................... dus een samenvatting kan helaas niet van mijn kant.

maar wat erg dat is echt een rotziekte

gr kim

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Haha uitrusten dat ga ik doen heerlijk!

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Ik dus sterkte meid!

xxxxxx

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    @ Tipp!

Ben jij nog veel misselijk, bij mij gaat het eigenlijk best wel goed. Heb al een dikke week niet meer boven de pot gehangen haha. Verder heb ik al wel 1 broek die ik bijna niet meer dicht krijg haha

xxx

12. ProudMum

Hey Ikdus,

Tot nu toe niemand getest, morgen gaan Steenbokje en Diaantje testen.
    Bij Tipp worden de kozijnen geplaatst deze week.
    Samantha van Daisy heeft spruw en krijgt daarvoor medicatie.
    Mieke gaat dit weekend klussen in Texel.
    wendy heeft een gesprek op haar werk gehad ivm haar zwangerschap.

eeeuuh dat was het wel zo'n beetje!

13. daantje07

daantje07 Bekend lid

het is dus Daantje... m'n tante heet Diana, dus moest wel lachen toen ik Diaantje zag staan...hahaha

Maar een goede samenvatting!

14. Niet meer actief

Thanks Rox..

Diaantje en steenbokje morgen is roze dinsdag hè ;)

Ben er weer van door meiden, knuffels voor iedereen !

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    vooral dat mieke gaat klussen op texel, is erg grappig als je het op die manier zegt rox :)

@wendy: Nee niet meer misselijk.. Ik heb het onder controle. Zolang ik zorg dat ik 'savonds niet te veel eet, en voor mijn lunch een warme maaltijd gaat het prima! :D Ik heb nog 2 broeken die ik met goed fatsoen aan kan. De rest ga ik niet eens meer proberen. Dat zit ook gewoon niet lekker meer. IK ben echt verbaasd hoe snel dat gaat! Ik ga volgende week met mijn moeder, na de vk, mijn 1e verstelbare broek kopen! Echt zin in :D

16. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    2,702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Wat een geweldige samenvatting!

@ Ikdus: Sterkte. Dat is idd een rotziekte. Maar je komt daardoor niet meer? Overweeg je je kinderwens aan de kant te zetten?
    Er kunnen altijd vreselijke dingen gebeuren natuurlijk. Maar ik zou het even een weekje laten zakken en daarna pas een beslissng nemen.
    We steunen je hoor! Dikke knuff....

We hebben vandaag steenbokje nog helemaal niet gezien. Misschien hefet ze wel in ene potje geplast en daarna een test gekocht. Maar dan zijn wij toch wel de eerste die het horen?

17. ProudMum

hahahahaha Jannegie, en ik moet weer om jou lachen om hoe je dat over steenbokje zegt!

tja, hoe ik dingen zeg.... ik ben een flapuit. o god, berg jullie maar met de K&S dag!

18. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    geen idee...

En ja ikdus, het is een rotziekte! Sterkte meid! Knuffel!

19. ProudMum

enneh ikdus, pb je mij nog even je nummer?

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ik verheug me nu al op die dag rox! :) Mijn zusje is namelijk net zo. Eerst zeggen en dan denken.

oh ja ikdus, en mij ook :D

Share This Page