misschien is steenbokje thuis wel een taart aan het halen en aan het gillen van geluk. hihihih oh ik hoop het zo! duim duim duim duim uim duim duim duim duim duim gr kim
Net naar de oppas gebeld. Joey is aan het lachen en kraaien, heel ander kind. had het toch met zijn sprongetje te maken vorige week! Pfff, mama blij! Ik denk dat steenbokje aan het uitslapen is!
ja dat lijkt me dan inderdaad niet handig kim. Fijn rox! Voel je je nu beter? het kozijn van de babykamer zit erin! Nu het glas nog! En de andere kamer!
Jaaah, ik kijk ook uit naar de k&S dag! Ik ben ook euhh... spontaan. Duim, duim voor Steenbokje! Hier nog wat HCG: strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi
dat was te verwachten, het is hier ook al regelmatig een kippenhok. Is het iemand wel eens opgevallen dat nieuwe meiden vaak niet erg lang blijven. Volgens mij schrikken ze zich wezenloos van ons Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar het gebeurd zo vaak dat ik een nieuwe 1 of 2 keer zie hier en dan niet meer... Fijn dat je je beter voelt rox!
Dat klopt voor mij wel een beetje, heb het gevoel dat je er als nieuwe niet zo snel tussenkomt. Maar dat geeft niet, ik lees wel mee, en soms dan brul ik wat tussendoor
Marijke, dat is echt niet de bedoeling meid! Gewoon lekker kletsen en reageren hoor! Stond je al op de lijst btw?
Weet ik, ik trek het me ook niet aan hoor! Uhm, bedoel je de NOD lijst? Daar sta ik op in ieder geval
Haha kakel kippen ! Kan me voorstellen dat je er als nieuwe meid moeilijk doorheen komt al is dat natuurlijk helemaal niet de bedoeling. Meiden die k&S dag is die nou in Utrecht of Amsterdam? en ook hier draaien de duimen voor Steenbokje overuren!
Ja daar sta ik ook op wij hebben het eerst nog 2 rondes "veilig" gedaan, want ik was nog niet begonnen met de zwangerschapsvitamines, dus nu zijn we dan met de derde ronde bezig