Net gestopt met de pil (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    test van MvM staat in mijn album :D:D:D:D

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    lieve meiden kan iemand mij een PBtje sturen over hoe ik foto's in mijn album moet zetten. Ben vrij goed met computers, maar ik kan het niet vinden schaam schaam ;)

xxx

3. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

en jij denkt dat ik het in mijn hoofd haal om het jullie NIET als eerste te vertellen? nou ja als derde ook goed? eerst vriendje dan beste vriendinnetje en dan jullie goed? ;)

4. mamastarlight

:) :) :) ik rol over de grond van het lachen hahaha. nee zo ver ben ik nog niet :) :) :)

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Goedemorgen,

@ Tip: Nou dat zijn twee duidelijke strepen, fijn meis gefeliciteerd. En heb je voor het serviesje gekozen?

@ Mieke: Het is je vergeven hoor. Zomaar mij vergeten....komt vast omdat ik weer het hele weekend niet online was...

@ Steenbokje: Wel snel die test gaan halen he, laat ons niet te lang in spanning.

@ alle nieuwe meiden: Welkom hier en gewoon net zo hard meekletsen.

6. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ja, ik heb het serviesje gekozen!

Hoe laat ga je testen steenbokje?

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Laat ons maar niet te lang wachten steenbokje :D

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Nou, net gebeld voor de bank en door een onafhankelijke hypotheek adviseur. volgende week di komt er 1 om 3 uur en de ander om half 8.

Eerst maar kijken wat ze te bieden hebben!

En ik moet zo mijn best doen om niet in lachen uit te barsten om steenbokje. heb een kleimasker op nu en anders zit het toetsenbord onder....

9. ProudMum

10. mamastarlight

meiden,

ik moet op mannetje wachten want hij heeft de bankpas en mijn saldo is op. moet tot donderdag wachten hahaha. dus nog even geduld vanmiddag zal het waarschijnlijk worden. en ikdus: nee hij staat op de wc ;)

en meid, je hoort altijd als eerste de slechte dingen. goede din gen zijn geen neiuws. x

11. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Wat een gezelligheid hier!
    Ik ben net vorige week gestopt met de Nuvaring, ben hier erg blij mee!
    En dacht, ik kom gezellig met jullie mee kletsen!

Groetjes

12. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Welkom Remmar!

Enne... voor gezelligheid ben je hier aan het juiste adres!

Hoe is het met je klei rox? :)

13. ProudMum

Hier sluit ik mij bij aan!

Houd op Tipp, het breekt aan alle kanten! :oops:

14. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    dat mag niet, dan komt er lucht onder :)

Sorry, maar ik heb nu vreselijk de slappelach! Ik zie het helemaal voor me!

15. ProudMum

en bedankt he! potverdikkie!

16. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    sowwy :oops:... Daarom ga ik met maskers altijd in bed liggen... Ver van alles wat me aan het lachen kan maken...

17. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Welkom Remmar.

Meiden, ik heb helaas nog steeds mijn ei niet gevonden.

En ik kreeg gisteravond van mijn moeder te horen is dat mijn zus zwanger is van de tweede. Ik wist al wel dat het er aan zat te komen maar het kwam erg hard aan.

Heb gisteravond echt zitten janken en was gewoon heel verdrietig. Daarna voelde ik me weer rot en egoistisch omdat ik niet blij kon zijn voor haar. Ik vind het zo moeilijk. Zij is ook de enige van de familie die het weet van ons. Vanavond gaan we chinezen bij mijn ouders omdat mijn moeder jarig is. Ik ben benieuwd of ze het verteld. (mijn moeder heeft het nl. stiekem verteld).

Ik heb mezelf nu weer bij elkaar geraapt en zet vanavond wel mijn masker op. Mijn schoonzusje is er vanavond ook en die praat alleen maar over haar vorige zwangerschappen en haar kinderen dus dat word weer een hele avond daarover praten als mijn zus het verteld aan iedereen vanavond. Slik.

Sorry ik zal wel heel ego overkomen ik ben wel blij voorhaar gun het haar ook maar vind het zo oneerlijk.

18. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    knuffel zora, het is ook oneerlijk... Ik denk aan je vanavond. En het is echt niet ego hoor dat je je zo voelt!

19. ProudMum

Lieve Zora,

Dikke knuffel meid en ik snap je heel goed! Jij bent zelf al een jaar bezig en het gevoel word natuurlijk ook alleen maar sterker. Je bent helemaal niet egoistisch en gooi het er maar lekker uit hoor!

Denk dat je wel blij mag zijn dat je het al weet. Straks hoorde je het vanavond pas en hoe had je dan gereageerd? Nu kan je je iig erop voorbereiden. Neemt natuurlijk niet weg dat het je zeer zal doen, maar je kan igg rekening mee houden.

Tipp, hij is eraf hoor. nu haren uitspoelen!

Remmar, gaan jullie voor een eerste kindje?

20. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk

Aaarrrggghhhhhh!

Deel Deze Pagina