Net gestopt met de pil (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    sjonge jonge jonge jonge. wat een kerel. waarom wil hij wachten die streep komt er vandaag wel hoor als hij er morgen ook komt.

gr ki m

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    is die man van jou masogist ofzo? ;)

Nou ja... dan houden we onze adem nog even in... Uhm... Hoe lang precies?

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja hoelang?

ik kan niet meer..............................

gr kim

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ja he? 2 maanden 2 weken en 2 dagen!
    Gister weer wezen zwemmen, heerlijk vond hij het weer!

Jeetje steenbokje, dat doet hij expres zeker he?

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    mee eens... Als het zo is, is het zo, als niet dan niet. Wachten maakt het niet anders... Maar goed, dat zijn mannen, die denken niet zoals wij vrouwen....

6. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    We hebben wel een samenlevingscontract omdat we een koophuis hebben. Maar als we gaan trouwen, willen we graag een bruiloft houden zoals wij dat graag willen! haha.. En niet een kleine bruiloft omdat we niet zoveel geld er voor over hebben.. Snap je!? We willen dan ook een groot feest kunnen geven met alles er op en er aan ;) hihi..
    Ja, heb wel het idee dat ik, sinds ik met de Nuvaring ben begonnen, minder zin had.. :oops: Erg vervelend! Kennen jullie dit als bijwerking!? Iemand er ervaring mee? Maar weet niet zeker of het door de Nuva komt of door een andere (emotionele) situatie waar ik toen in zat.. Maar hoop dat ik daar nu achter kom.. Iig erg prettig om geen hormomen meer in lichaam ervan te hebben!

@ Steenbokje: Ik duim net zo hard voor je mee! Duim, duim, duim!

7. ProudMum

toen ik stopte met de pil merkte ik echt verschil. Ben nu voor het eerst met Nuva bezig en merk tot nu toe nog geen verschil eigenlijk.

moet dat bij een koophuis een samenlevingscontract?

Ik begrijp je best hoor, als je trouwt dan trouw je goed!

8. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ik denk dat hij stilletjes een beetje bang is dat ik teleurgesteld ga worden. kan ik ook wel inkomen hoor. ik vind het ook best moeilijk. ik ga nu maar even uit van misschien toch een cyclus van 33 dagen. dan zal ik nog 2 daagjes moeten wachten. daarna ga ik dan ook echt een testje doen hoor!

9. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Nee hoeft niet, hadden wij ook niet.

En wij zijn ook goed getrouwd. Heel groot, echt super...

hmm.. ok steenbokje...

10. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Misschien verschilt dat ook weer per persoon en per anti-conceptie.. Ik weet t nie.. Heb er geen verstand van ;)

Het moet niet, volgens mij, maar is wel handig.. Maar hoe het precies allemaal zit, moet je mij ook niet vragen! haha.. (kom wel erg slim over vandaag ;)) Maar is makkelijker qua huis op naam, hypotheek, etc.

haha.. inderdaad! Trouwen doe je maar 1 keer (als het goed is) en dan willen we het ook goed doen :D

@ steenbokje: wat balen dat hij er zo over denkt! Nu zit jij in spanning! Denk idd ook dat er weinig verschil in zou zitten of je het vandaag doet of morgen.. :(

11. mamastarlight

achik heb er een gemengt gevoel over. ik wil het pas doen als wij er samen achter staan en mannetje wil nog even wachten. goed dan wachten we dus nog even.

en ja bij mij is er spanning maar van de andere kant is die er al 3 dagen zo van, laat mij aub niet ongi worden...dus 2 dagen noet ik dan ook nog maar even vol zien te houden toch?

12. ProudMum

Steenbokje, dat word op een houtje bijten meid!

Nou, ik ga eerst wel om de tafel voor een hypotheek en daarna zien we wel weer verder!

13. Foxter

Foxter Niet meer actief

@ Roxyrox: Ik denk dat het raak is, maar afwachten maar :D

14. ProudMum

Voel je al iets?

15. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik had de hele afgelopen week voor het eerst een soort van ongi gevoel, nadat we geklust hebben, en deze maand is ook voor het eerst dat ik zeker weet dat we echt net voor de eisprong geklust hebben en op de dag zelf ook :) Verder heb ik een beetje last van mn darmen, maar dat zal daar nog niet van zijn denk ik, want ik heb mn eisprong nog maar pas gehad.. Ik vind het wel erg spannend deze keer!

16. mamastarlight

rox: even wel ja. van de andere kant, hoe meer dagen ik niets zie, hoe zekerder ik ga worden. pfff vind dit zo moeilijk.

17. ProudMum

ik ga duimen voor je hoor!

en voor jou ook Steenbokje!

18. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk

Mannen ...

Voor wat betreft huwelijk/geregistreerd partnerschap :
    Mijn advies : begin niet aan een geregistreerd partnerschap.
    (ik werk hierin, weet er wel iets vanaf ;))

19. Foxter

Foxter Niet meer actief

Dankjewel!

20. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Idd mannen.. maar kan me voorstellen dat je je er bij neerlegt, voor die 2 dagen.. Volhouden meid! Blijf duimen voor je! En natuurlijk ook voor Marijke!

Haha.. Gelukkig dus niet allemaal van die blonde mensen zoals ik hier.. Waarom zou je het afraden?! Vrienden van ons hebben het trouwens wel gedaan..

Deel Deze Pagina