Hallo dames, Hier ben ik weer. Ben vanmorgen naar het ziekenhuis geweest en het zag er goed uit. De hechtingen zijn eruit en ik mag weer douchen, jippieeeeeeee. Ik ga zo even naar mijn werk, even mijn gezicht laten zien. Maar volgende week begin ik weer langzaam aan een paar uurtjes te werken. Het is nu nog open en dan mag ik niet werken. Ben zo benieuwd naar morgen. Dan heb ik mijn NOD, als het goed is. Ben eigenlijk wel een beetje zenuwachtig.
@steenbokje: dat is waar... Gelukkig was thomas meer zo van 'als jij wilt testen doen we dat, wil je niet doen we het niet' Was wel heel fijn... En idd als je deze 3 dagen bent doorgekomen...
Dat heb ik ook..... het is zo spannend.... voor jou zeker, want je bent al wat langer bezig als ik. Knuffel!
@ wicjuh, waarom raad je het af? Mijn neef gaat op 9 mei geregistreerd partnerschap aan, met een groot feest Ik ga op 20 juni trouwen, met een klein feestje (omdat we dat fijner vinden).
Steenbokje, Misschien is het idd ook wel verstandiger om nog een paar daagjes te wachten. je hebt al best wel veel keren een cyclus gehad van 33 dagen. Dus als je die voorbij bent en nog steeds rood-vrij....... dan krijgen we hier vast weer ROZe te zien! Maar meid wat maak je het spannend zeg! Zora, ik vind dat je er heel goed mee omgaat dat je zus zwanger is. Je moet het even een plekje geven, maar toch... Ik vind je heel sterk! Zo ik ga eens wat spullen bij elkaar zoeken. We gaan zo een bezoekje brengen bij mijn ouders. Voor het eerst met jasper in de auto en alles moet natuurlijk mee. Leuk en spannend. Groetjes en tot vanavond!
@ zora, Ik vind je helemaal niet ego, ik kan me heel goed voorstellen dat je hier niet zo goed tegen kan.. En ik hoop dat je familie dat ook begrijpt. Veel sterkte hoor!
Thanks meiden. Maranka dank je wel, voel me op dit moment niet zo sterk maar dat komt wel weer. Ik blijf positief maar dit is gewoon even moeilijk inderdaad. Marijke, mijn familie weet het nog neit, alleen mijn zus die nu zwanger is. We wachten even op de uitslagen van 25-4 en gaan het dan waarschijnlijk vertellen. Steenbokje je houd het wel spannend zeg! Pfff zit hier al de hele dag tegen mijn tranen te vechten. Word niet goed van mezelf. Een ding scheelt ik ben vandaag weer serieus begonnen met lijnen en ik heb al de hele dag geen trek. Lekker makkelijk. Sorry voor de klaagzang, maar ben nu eenmaal in die bui. Morgen hopelijk weer een vrolijke Zora...
meiden, ik doe niets wat mijn mannetje niet wilt. maar inderdaad...mannen! ga er wel flink de P in hebben als ik nu toch inderdaad een cyclus van 33 dagen heb. dacht echt structuur te hebben nu... Zora: meid, geen masker op houden vanavond daar heb je jezelf alleen maar meer mee. laat je tranen gaan als het zo moet zijn en wees allicht open, misschien kunnen ze het dan veel beter begrijpen ne meer aan jullie denken.
Laat ik het anders zeggen (hihi) : Als je ooit nog wilt trouwen, zou ik geen geregistreerd partnerschap aangaan. Huwelijk en GP lijken ontzettend veel op elkaar, bijna hetzelfde op wat kleine dingetjes na. Als je later ook nog een keer wilt trouwen, is het niet echt 'trouwen'. Door omzetting wordt je GP een huwelijk. Er zijn geen getuigen nodig en je mag ook niet zomaar overal waar je wilt trouwen. Je keuzes zijn dus veel beperkter. Persoonlijk zou ik meteen voor een huwelijk gaan (ook gedaan ), als je dat ooit nog wilt doen, of de boel uitstellen en een samenlevingscontract op laten stellen. Voor wat betreft kids: een beebje moet nog steeds gewoon erkend worden als je een GP hebt. Het enige voordeel is dat vader meteen het gezag heeft in een GP, maar dat is ook binnen no time geregeld bij de rechtbank als je geen GP hebt. Niet lullig bedoelt voor iedereen die een GP heeft, maar eigenlijk is het nog een foutje in de wet ... ooit in het leven geroepen voor mensen van hetzelfde geslacht om een verbintenis aan te kunnen gaan voor de wet maar aangezien het huwelijk hiervoor ook is opengesteld, is het GP volledig overbodig geworden. Damn, Faylinn wil niet slapen...ben dr weer ff uit dr bed plukken
Meiden, ik ga boodschappen doen! (en heb er eigenlijk geen zin in.... hmm.. wanneer wel?! haha..) Tot de volgende keer!