Net gestopt met de pil (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    mieke wij gaan van 25 april tot 4 mei op vakentie, waarvan van 27 april tot 2 mei op die camping

2. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

net een heel berichtje getikt, doet die het niet...grrrrr

Jannegie: van harte meid! dit geeft hoop!

Rox: wij willen ook graag 2 tot 3 kids. indien mogelijk natuurlijk. sattion is prima haal ik jullie daar op. die budda schilderij is mooi. weet welke je bedoeld. die wil ik ook straks in het verbouwde huis.

Mieke: o meid...knuffel! maar kijk er is goede hoop!

Iggy: ik heb heel veel porblemen met hyves in combinatie met mijn lapt op. maar natuurlijk wordt je uitgenodigd en natuurlijk ga mee met de k&S dag!

Maranka: knuffel voor jasper en ik haal je op van hets attion dan!

Josien: bedankt voor het aanpassen.

Zora: vergeet de wachtlijst van adoptie niet. je kan altijd afhaken. ik wens je natuurlijk een andere gang van zaken, dat begrijp je. knuffel!

hier alles goed. ik verwacht niets en mannetje ook niet maar anders gaan we volgende week testen. of naar de ha. vind het beide spannend.

net terug van de tandarts. in een zere kies had ik 1 gaatje, nu zaten er 3! bovendien links boven en links onder nog 1 en ik moet nog terug voor 1. :confused: ik heb hele slechte tanden dat wist ik maar dit is echt erg. verdoving is nog niet over en ik heb toch trek! moest er om 1 uur zijn dus had niets gegeten voor die tijd.... :rolleyes:

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    knuffel steenbokje.

Ik heb iggy al bij K&S toegelaten.

Als het utrecht wordt, heb je dan nog 1 plekkie in je auto?

4. Niet meer actief

Ooh gaatjes ik hoop echt dat ik die ondingen nooit krijg, lijkt me helemaal niets om gevuld te worden.

Ik duim voor je dat je volgende week positief test steenbokje :D

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ik duim mee!

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hier wordt ook meegeduimd hoor Steenbokje! Hoop dat het gewoon lekker zo gaat bij jullie en dat jullie niet de MMM in hoeven.

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

AU steenbokje!
    Trouwens als we in Utrecht iets gaan doen kan ik gewoon met de bus of de fiets hoor!

Mieke, ja klopt het is een handelaar!

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja met mij alles goed! k eet om de twee uur, zo ben ik niet meer misselijk en als ik misselijk ben pak ik twee slokken cola en dan is het weer over. (niet te veel cola naturlijk want dat is niet goed). Ik heb sinds vrijdag ochtend ook niet meer overgegeven.

Morgen ochten heb ik een gesprek op mijn werk over mijn zwangerschap. Daar zie ik echt verschrikkelijk tegen op. Ik heb het ze moeten vertellen omdat ze me een beurs stand wilde laten opbouwen in mijn eentje haha dat gaat nu neit natuurlijk.

met jou ook alles goed!
    xxxx

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Knuffel steenbokje!
    xxx

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Steenbokje, hier draaien ook de duimpjes voor je!
    En bah wat een boel gaatjes!

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    @ wendy: ja hier ook prima. Ik heb ook mijn misselijkheid onder controle. Gewoon lunch en avindeten omdraaien. Warm eten voor mijn lunch en 1 of 2 boterhammen 's avonds en dat gaat prima. En inderdaad zorgen dat mijn maag niet leegraakt, wat dan is het meteen feest :(

Ik kan me voorstellen dat je er tegenop ziet! Sterkte!

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oja Zora, nog even over de zwemmers van je mannetje.
    Het gebeurt wel eens vaker dat de eerste test niet goed is en de 2e wel.
    Op het moment van de eerste test kan het zijn dat de zwemmertjes op dat moment gewoon niet helemaal optimaal waren maar in de 2e test wel goed zijn.

Duimerdeduim!

13. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hoi hoi

meiden volgens mij heb ik hyves nu snap er geen hout van. wat moet ik nu aan jullie doorgeven?

gebruikersnaam ofzo?

gr kim

14. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hahahaha mik, digibeet?

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    mik, ik heb je een pbtje gestuurd

16. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Yep dat weet ik, maar uit zelfbescherming bereid je je voor op het ergste. We hebben vrijdagavond een verjaardag waar vaak stevig bier gedronken word en heb wel met mannetje afgesproken dat hij er niet meer dan twee drinkt. Er hangt gewoon een hoop van deze test af en eerst zag hij dat niet zo maar dat heb ik m wel even goed uitgelegd met weinig tact. hihi.....

Hij slikt wel vitaminepillen en ik moet eerlijk zeggen dat hij ook steeds en steeds meer de ernst gaat inzien. Tuurlijk moet je positief blijven maar ik vond hem in het begin wat laks dat wordt nu gelukkig minder.

Hij zei gisteren tegen me:' als je last van je (.)(.) krijgt moet je het zeggen want dan klussen we gewoon en stellen de zaadtest even uit. ' Vond ik wel heel lief....

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihihihihi computers en kim. gaan echt niet samen. ik kan internetten en words etc maar verder kom ik niet.

gr kim

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    LIEF!

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007