Zou het? Is de eerste keer dan, dat dat werkt Geniet nog maar ff lekker dat het kleintje in je buik zit Tipp! (zoooo vaak gehoord, en toch erg waar op zn tijd)
Nou we hebben wel geklust. Mijn vriend zei zelf; het maakt nou toch niet meer uit. Je hebt je operatie al gehad. Dus....
Nee, niet de hele tijd. Had ze wel ff. Maar ze was stil als ik dr pakte, bij krampjes krijst ze dan eigenlijk altijd gewoon door. Overigens ligt ze nu (eindelijk) te slapen ... zachtjes tikken svp ...
we tikken super zachtjes ben even boodschappen wezen doen en wasjes gedraaid, hondje uit gelaten idnerdaad en brood gehaald. kaarsje brand weer bij de budda en heb haar gezegd dat ze nog 2 dagen vol moet houden, dat ik in haar kracht geloof
mn ouders laten het afweten en ze komen niet meer op os huwelijk terwijl we de kaarten al hadden gedrukt dat ik vanuit huis zou trouwen echt gewoon vreselijk mn ma zit me al 10 jaar op mn huid maar dit had ik nooit verwacht! gelukkig heb ik een lieve schoonmoeder maar toch dit is en blijft vreselijk moeilijk... eerst mn hele schoonfamilie zwart gemaakt toen mn vriend er achter aan (en niet het minste) in de hoop dat we uit elkaar zouden gaan en nou ben ik de gebeten hond en maakt ze me voor van alles uit (lees sms: in je trouwjurk lijk je wel een vies vet varken!)
zag het aankomen zo gaat het iedere keer, vertrouw ik haar en hupsakee ga ik weer met mn stomme kop de bietenbrug op.... mn vriend is het vernederen (van mij maar ook van hem) nu zat en heeft me vor keuze gesteld gelukkig met hem of iedere keer na mn moeders wensen leven
hey lieverd, pb even je nieuwe nummer, die heb ik niet. en ben je morgen thuis? dan kom ik even langs goed? en ik zit nu 3 maanden thuis. dus jij trouwt lekekr vanuit jullie eigen huisje en ik kom je helpen als je wilt goed? Dikke x het komt allemaal goed!
jaaaaaaa we hebben nu wel besloten dat mn liefste trouwste vriendje bij de fotoshoot aanwezig zal zijn!
Ik ga nu een test halen! Wilde eigenlijk nog wachten, maar ik moet morgen testen! Ben weer zo verschrikkelijk moe en dat terwijl ik vrij ben en gewoon heb gedaan zoals anders..... en misselijk, maar heb geen trek/honger. Heb al een paar dagen geen terk in warm eten... blegh! Verder werken de darmen ook weer erg vreemd (kan toch dat de darmen minder werken in de eerste weken?).
Goed zo! moet ik ze brengen pb je nummer even spreken we iets af voor van de week goed. kletsen we even en als ik dan iets kan doen voor je.... Daantje: ik ken iggy al wat langer en wij hebben heel wonderbaarlijke veel dingen precies hetzelfde meegemaakt.