daantje: ik ken het ben echt misselijk en moet nog eten en eigenlijk sporten vanavond. weet echt nog niet of ik ga hoor. misschien alleen het laatste uurtje, wat meer rust. ben ook echt moe...en mijn darmen! pffff
is goed volgende week heb ik zat tijd... gezellig ff mn ei kwijt heb nu het gevoel dat ik er op roy na natuurlijk zo alleen voor sta
Wanneer ga jij ook alweer testen? Ik dnek toch echt dat ik het morgenochtend ga doen... maar ben toch bang dat het niet zo is....
meiden ff een vraagje he? ik ga 3 juni trouwen en die periode word ik dus ogesteld wat is nou handig om te doen?
sta je niet meid. en ik kom volgende week gezellig even langs. je mag ook hier komen hoor daar niet van.
Dikke knuffel voor Zora! Ik ga nu ff proberen om foto's in mijn album te zetten. Net de was gestreken en het eten vast klaar gezet. Belde m'n mannetje net dat hij later thuis is, dan kan ik mooi nog ff kletsen! xxx
he iggy wat een kl*te streek. maar meissie laat je dag er niet minder om worden hoor. genieten van je dag gr ki m
meiden ik ben echt kapo en dan gaat mannetje vragen hoe dat kan als ik de hele dag niets te doen heb ga zo lekker viscurry eten wat hij aan het maken is en dan toch maar sporten...
dat mannetje toch van mij. hij is wel heel lief. zegt die: je moet niet te veel hooi op je vork gaan nemen hoor schat je hebt nu lekker vrij en moet daarbij lekker aan jezelf denken. whahaha mannen!
Iggy: Sterkte meid! Knuffel! Ik denk aan je... Knuffel! Ging je nou vandaag of morgen ochtend testen daantje?