Last van de darmen is een goed teken. Heb ik ook de hele tijd. En ik had het ook al voor nod. Steenbokje heeft ook last van de darmen las ik. Het wordt steeds spannender bij jullie. Maar nu ben ik het wel een beetje zat met die darmen. Stoelgang gaat niet zo fijn en het bubbelt de hele tijd in mn buik.
@ Jannegie! Die bank ik van het weekend naar de stort gegaan haha. tussen 21 en 25 april komen z onze nieuwe bank bezorgen. Hebben een lekkere hoekbank gekocht! xxx
@ iggylover wat verschrikkelijk voor je echt niet normaal en dat zo kort voor de bruiloft, dikke knuff. @ blondsteenbokje veel suc6 met testen geduld is er moeilijk ik vind het knap dat je nog kan wachten. @Zora veel sterkte met het eten vanavond, dikke knuff.
Heb net getest.... niet zwanger.... Maar wie weet moet ik de cyclus van 38 dagen wel aanhouden... maak ik dan nog kans? Of is het weer afwachten dat ik ongi wordt en dan voor de volgende ronde gaan?
@ daantje07 jammer voor je ik hoop dat je snel meer duidelijk hebt, misschien in de ochtende testen met ochtend urine is vaak sterker
@Iggy: sterkte meid en een dikke knuffel. @daantje: jammer maar misschien heb je morgenochtend meer geluk.
@ dantje ik teste eerst op 28 dagen negatief (dinsdag) en toen teste ik weer op 32 dagen (zaterdag) en toen positief dus er is nog hoop. maar meissie ik wil je niet blij maken met een dooie mus, dus...................... wacht nog maar even af? gr kim
probeer het anders met ochtendurine. Misschien is je HCG nog niet zo hoog om ook overdag te kunnen testen.