@wendy1983: Oh, daar ga ik altijd boodschappen doen. Eerst naar de Aldi en dan naar de overkant de Jumbo. Fijn winkelen daar en hebben ook lekker italiaans ijs! mmmm!
Ja het gaat steeds beter, dank je. Kan nog niet alles doen met mijn arm maar dat komt wel. De hechtingen zijn eruit en nu moet ik het iedere dag verbinden met vet gaas. Volgende week ga ik weer halve dagen werken. Beetje licht werk doen, medicijnen delen en administratief werk.
daantje knuffel! gaan we samen voor vrijdag? zeg maarw at hoor. Mik: welke testen had je toen? en allebei dezelfde?
Oh gelukkig Sniffy. Nou ben naar een cursus voor de laatste keer. Ik kijk straks om 22:00 u nog even! Tot ziens dames!
goede avond meiden! @iggy, dikke knuffel, maar je hebt de steun van steenbokje he @steenbokje, spannend hoor, ik blijf duimen @wendy, son, daar gaan we altijd naar de ikea! is hier toch nog een half uurtje vandaan dat wel @daantje, jammer van de negatieve test, maar mss binnen een paar dagen wel positief @maranka, je hebt het er druk mee he, je bent er niet zo vaak meer hier is alles rustig, voel me innerlijk ook goed, voel niks in mijn buik, dus zit er niet de hele dag aan te denken. gisteren nog eens geklust voor de fun, zonder druk zal ik maar zeggen
meiden ik ben kapot en ik ga mooi lekker naar mn bed vriendje gaat tv kijken dus ik kruip lekker tegen hem aan... en vandaag is een k*t dag dus ik neem mn grote bruine vriend mooi een keer mee naar bed lekker kroelen
Hoi hoi, Daantje, jammer zeg dat de test negatief was, geen bloed geeft moed he, dus ik hoop voor je dat je over een paar dagen wel een positieve test hebt. Remmar, gezellig dat je hier een kijkje komt nemen en lekker meekomt kletsen. Hoop voor je dat je snel zwanger bent. Zora, jeetje wat zal je een rotgevoel hebben zeg. Aan een kant gun je het je zus wel, maar aan de andere kant had je heel graag zelf de persoon willen zijn die dit leuke nieuws had. Hoop dat je een beetje je tranen in bedwang kunt houden vanavond en dat het toch nog een gezellige avond wordt. Hele dikke knuffel voor je. Iggy, dikke knuffel. Wat een domper zeg dat je ouders zo doen. Steenbokje, blijf duimen voor je hoor. Hoe voelt het als je je eisprong hebt? Heb al heel de dag zo'n raar gevoel onder in mijn buik, kan het niet goed benoemen hoe het nou precies voelt. Een stijf gevoel ofzo en dan trekt het lekker door naar mijn onderrug en mijn benen. Groetjes Taby.
steenbokje het waren allebei testen van deze site, en toen die zaterdag hij positief was heb ik ook nog met sensitest getest. gr kim
mijn mannetje heeft zijn koksdiploma maar heeft nog NOOIt voor me gekookt en is het ook niet van plan hij is weg van mn kookkunsten hahaha
je kan je kat opgeven om een mee te laten doen in GTST. moet toch niet gekker worden. Mijn kat zou echt de show stelen hahaha. Het is echt een aandachttrekker.