De mijne is ook te verslaafd aan mijn kookkunsten, maar hij ziet ook wel hoe moe ik ben en kookt dus met alle liefde voor me...En vervolgens heb ik na 2 happen genoeg...
Mijn vriend heeft in totaal 3 x voor me gekookt om mijn verjaardag. Maar ik vind het niet erg hoor. Ik vind het zelf veel te leuk om te koken.
zie net op de beebiesite dat OmisscO gisteren is bevallen van een zoontje Tygho. zij stond hier toch ook op de lijst , niet?
Mijn vriend zou min. 1 keer in de week koken, hadden we een tijdje terug afgesproken.. maar in totaal heeft hij, en dan houd ik het hoog aan, 2 keer gekookt heeft! haha..
Dankje! Ik hoop het ook (om snel zwanger te zijn). Mn vriend zou liever nog even wachten.. maar hoop denk dat het sneller zou zijn, dan we zelf denken...
Ik werk om het weekend en dan zou hij op de zondag gaan koken, als ik moet werken.. Vind ik toch wel een goede deal! haha.. Maar in de praktijk komt er eigenlijk niets van.. Vind dat mannen toch ook wel wat in huis mogen doen!
Ik denk dat het echt een vrouwen"kwaaltje" is dat als we iets willen het liever nog gisteren hadden dan vandaag en mannen denken als het niet vandaag is dan morgen wel. Die lijken daar wat rustiger in. Groetjes Taby.
Dacht ik vanmiddag zo rond half 2 alles wel bijgelezen te hebben t/m pag. 92. Kom ik nu weer kijken, weer veeeeel gekletst zeg. Ben alles alweer vergeten wat er geschreven is, dus meiden neem me niet kwalijk maar ik weet het gewoon even niet meer Knuffel voor Iggy. Knuffel voor Zora, hoop dat het vanavond toch nog leuk was verder. Steenbokje wacht nog even met testen. Daantje, was negatief.... ook nog even wachten. Joey heeft het volgens mij wel naar zijn zin gehad. Maranka ging voor het eerst met Jasper en de auto weg. Sniffy mag weer douchen, hoera! Remmar, welkom! Kim ging ouderwets watergolven.... Tipp heeft lekker gewandeld. Jannegie...... is ook even hier geweest en heeft gelachen. Wic, was even radeloos over het gekrijs van Faylinn, en het was vandaag haar eerste maanddag. Daisy hebben we volgens mij niet gezien... Wendy heeft foto's geplaatst, leuk Ehm... vast nog iemand vergeten. Ik heb een leuke dag gehad, lekker bijgekletst met mijn schoonzusje (24 jr.) dus vandaar dat ik me hier ook wel thuisvoel tussen jullie Ben GA aan het kijken en zo Julia's Tango. Daarna is er morgen weer een nieuwe dag voor hier. xx Oja en Taby, zo gezellig dat je er weer vaker bent. is het nog gelukt met het kaartje ? Enne, oOMissCOo staat idd hier op onze lijst. Die moet dus even opgesnort worden.
Hoi Lala, Nou, poeh inderdaad. Daar kun je je voor die tijd echt geen voorstelling van maken hoe druk je het hebt met zo'n kleintje. En dan heb ik nog wel de luxe dat Peter thuis is en we veel dingen met zijn tweeen kunnen doen. Maar dat ik niet meer zoveel post, wil niet zeggen dat ik er niet ben hoor! Ik lees nog steeds alles mee. Maar ben vaak aan het kolven of iets aan het doen terwijl de laptop aan staat en ik even mee lees. Wel leuk dat ik hier gemist word . Lief hoor! Een knuffel van Jasper! Liefs Maranka
Wat heb ik dan een heerlijk vriendje! Die vind het leuk om te koken en het huishouden te doen....hahaha! Wat heb ik het toch heerlijk getroffen!
@ Mieke: en ga je morgen weer naar steps, Mijn vriend moet de komende maanden, jaren, eeuwen de kattenbak doen. Dat vind ik al weer een hele prestatie
Mieke, leuk dat jij het ook leuk vind dat ik wat vaker hier ben, het is gezellig en als mijn cyclus nou een beetje wil blijven lopen dan blijf ik ook nog wel even hangen. Maar als het weer niet zo wil lopen zoals het hoort met mijn cyclus dan neem ik weer even wat afstand, anders maak ik mezelf toch maar gek. En met mijn kaartje is het nog niet gelukt, mijn vriend zegt dat ik een bepaald programma niet op de laptop heb staan daarvoor, maar ik blijf uitvogelen hoe het moet, want vind het wel leuk om reacties te krijgen op mijn temp. Jeetje zeg wat is mijn labje weer lekker aan het piepen en ijsberen, volgens mij is er een loops teefje hier in de buurt. Hij heeft een beetje last van zijn hormoontjes. Groetjes Taby.
Volgens mij ook! en de meeste vrouwen hebben last van hun hormonen en moeder gevoelens.. mannen hebben daar ook niet zoveel last van.. Nouja, eerst wilden we wachten tot 2010, maar die plannen zijn inmiddels al iets afgezwakt.. haha.. in de positieve zin natuurlijk! *kijkt groen geel van jaloezie*