mike doet altijd de ramen zemen, stofzuigen in het weekend en de afwas in het weekend! Hoef ik alleen de was te doen! Ik ga, tas voor Joey klaar maken, morgen gaat hij weer...
die hadden ze rond de pasen bij de hema, die heb ik van mijn moeder gekregen toen we het haar vertelden
Nog 13 weken. Dan zitten we aan de 1400 pagina's en krijgen we een 'Net gestopt met de pil (deel 3)'. Truste all!
ik geef je helemaal gelijk meid! maarre...heb je dan wel genoeg plaats of slaapt mannetje lief in het logeerbed hahaha
thanks! ik heb ook wel eens gehoord dat cb eerst nega en dan toch posi test klopt dat? dacht dat deze zo betrouwbaar was.
meiden net terug van het sporten. tijdens het eerste spring uurtje kreeg ik toch last van me buik. vast een waarschuwing. ik heb een half uur niet meer mee gedaan ze zullen wel gedacht hebben . laatste uurtje bodybalance was relax dus heb ik wel meegedaan. en toen merkte ik niets was toch een waarschuwing denk ik. heb vanmiddag ook al de hele tijd dat mijn hondje om me heen loopt, ze laat me niet uit der oog...ze zeggen dat dieren dat aanvoelen he...de jongste kat zit namelijk ook de hele tijd op me buik en nu ik er over na denk zit die andere die nooit komt ook de hle tijd bij mij in de buurt... vrijdag denk ik testen en morgen doe ik dus lekekr rustig aan! o ja en even naar de steps. ik heb van de week al gezien welke jurken er komen namelijk Truste meiden
Erg maar ik denk het wel. Heb toch spijt van 1 van de jurkjes en wil even kijken of ze 'm nog hebben. Anders pech en heeft het zo moeten zijn. Taby, misschien kun je even bij de tempkaartjes checken misschien hebben zij nog een tip voor het uploaden. Je houdt wel de spanning er in Steenbokje! Zo ben weer helemaal bij, ook de andere topics waar ik kom. Pfff wel een dagtaak ondertussen, moet bijna parttime gaan werken, want dit is ook al een parttime job.
goedemorgen meiden jullie ligen vast alemaal nog op 1 oortje te pitten... ben aan koffie en thee zetten en broodjes bakken want moet zo naar mn werk maar eerst ff mn hond naar d ecreche brengen dikke kneefel allemaal
Goeiemorgen meiden, Ze zijn hier weer hard aan het slopen. Gelukkig is thomas vandaag ook thuis... MIjn moeder komt vanmiddag, moet even een presentatie met haar in elkaar zetten...
Goedemorgen! Marijke, dat deden wij voorheen ook. Maar joey heeft er een sport van gemaakt om wakker te zijn tijdens het eten. dus eten we om en om en dan doet mike met Joey spelen en ik de afwas. Ach, maakt mij niet uit. het is zo weg al zou ik geen nee tegen een vaatwasser zeggen!