@ Zora, wat super dat je zus zo goed rekening met je houdt! Echt super dat ze begrijpt dat je 2 verschillende gevoelens hebt wbt haar zwangerschap. Ik hoop echt voor je dat jullie toch ook snel een wondertje krijgen
Daisy, kwam dat doordat je je borst niet helemaal de "ruimte" hebt gegeven tijdens het voeden of was het een borstontsteking? Klinkt in ieder geval erg pijnlijk en dat je flink beroerd bent geweest. Groetjes Taby.
O, Daisy, dat is wel eng hoor. Pas maar op dat het geen mastitis wordt Meiden ik ben vandaag 5 weken, joepie ! Laat Steenbokje alsjeblieft testen. Ik word steeds zenuwachtiger! @ Zora: Dat is idd heel netjes geweest van je zus. Vandaag weer zwemmers inleveren?
Volgens mij weet ze dat niet. Misschien dat ik het over een tijdje wel vertel. Voor nu zou dat oneerlijk zijn omdat zij zich al zo rot voelde. En tsjaa...mijn moeder kan nooit haar mond houden als ze weer oma word. Die belt het liefst meteen de hele familie. Maar ach....is ook goed bedoeld. Trouwens iedereen bedankt voor de lieve woorden. Jullie zijn schatten!
Nog niet zo heel erg bij stil gestaan, waarschijnlijk om dat ik nu genoeg aan mijn hoofd heb Maar nu je er naar vraagt, ja ik heb er veel zin in! Ik heb er vannacht over gedroomd. Een werkelijke nachtmerrie!
OOOOh steenbokje, Hele dikke knuffel meid! Oh lieverd! Het was je zo gegund! Ik denk aan je! @rox: nou ja, die vk in mijn droom was echt heel vaag... En vervolgens kreeg ik een of ander vaag onduidelijk forumlier mee om een echo te laten maken, maar op dat formulie stonden allerlei bloedtests... En voor die echo moest ikde halve stad tig keer rondfietsen, want steeds als ik er was, bleek het verplaatst... Ik werd echt gek!