@ Steenbokje: een hele dikke virtuele knuffel voor je! En ik hoop dat je 'm voelt! Wat ontzettend kl*te joh! @ Tipp: wat vaag joh! Maargoed, ze zeggen ook niet voor niets he: dromen zijn bedrog moet je daar maar vanuit gaan..
Ik reageer zo weer. Heb de kleine meid aan de borst, en mijn tsr is zo heftig dat ze er bijna in verdrinkt.
Tipp, volgens mij heb jij je een beetje druk gemaakt over de echo in je slaap! Maarreh, dat bloedprikken klopt hoor!
Steenbokje, lieve lieve lieverd.... Daisy, wat gek eigenlijk dat dat zo daardoor kan komen zeg. Wel naar zeg, en vast erg pijnlijk. Gelukkig gaat het met Samantha de goede kant op! Tjee was even aan de telefoon en wat andere dingetjes doen, ochtend hier rustig en ineens weer een paar pagina's erbij! Het is gewoon niet bij te houden. Tipp, dat dromen hoort er bij wanneer je zwanger bent!
aha, dank je... Soms voel ik me echt een beetje dom met al die nieuwe termen... Bloedprikken is ook al op verwijzing van de huisarts gedaan... Moet dat dan nu nog een keer?
Zo ben er weer. Had gisteren op youtube een andere manier van knopen voor de draagdoek gevonden, heb nu ff uitgeprobeerd. Door mijn tsr zaten de kleertjes van Samantha helemaal onder de melk, en met de spruw... heb ik ze maar uitgedaan. Was toch haar pyama nog . Ik wacht nu ff voor ik haar in badje stop, maar om haar nu in haar ondergoed te laten liggen, dus ligt ze lekker in de draagdoek. @ Mieke: Wanneer je bv geeft, is het de bedoeling dat de melkkanaaltjes gewoon leeg kunnen stromen. Door een obstructie, hoe klein dan ook, kan een melkkanaaltje verstoppen, en als je dan niet op tijd handelt (warmte, kolven, veel aanleggen etc) dan kan het een borstontsteking worden. Maar goed, als je dan haast hebt, sta je daar niet zo snel bij stil... .
Klopt, hier alleen maar bloed geprikt rond de 10 weken.. zodat de uitslag er met 12 weken was. En bij 30 weken een vingerprikje voor het Hb. Na de bevalling wel bloed geprikt, maar dat was meer omdat ik draaierig was geworden, en ze wilden weten of mijn Hb nog wel goed was.
als je - had maakte je namelijk antistoffen aan tegen de beeb (Dais heb ik het goed?) en met die prik in je bips ga je dat tegen!