Hihi hier vaak genoeg prik in mijn bips gehad hoor (prikpil). Daisy thanks voor de uitleg, hier nog een leek hoor Tipp. Ik ga nu weg. Tot later vanmiddag meiden.
Nee, ik moet wachten op de nacontrole... dan willen ze eerst nog kweekjes maken , en dan krijg ik een afspraak met de gyn. en dan wordt-ie geplaatst, als ik nog wil, durf, en als de kweekjes goed zijn.
Nou, hier komt hij ook hoor! Die Nuva vind ik niet fijn, maar moet het nog 1 cyclus aankijken. Ik reageer nog steeds heftig op de hormonen. gatsie!
Nou meiden, ik snap er helemaal niets meer van. Al een week in de weer met ovu testen word ik vandaag gewoon ongi. Ik heb helemaal niets gevoeld, geen buikkrampen, geen pijnlijke tepels. Beetje jammer van de ovu testen maar mijn cyclus gaat dan toch de goede kant op.
@ zora ja dat is vervelend meissie maar inderdaad voor jou komt het nog wel en nu moet je hoe vervelend ook blij zijn voor je zussie he.? @ taby ik ga nu ook schilderen in huis wat een ***werk he dat schuren erg *** hihihihihihi @mieke hihihih oh oh oh mieke en jurkjes KIESANGST? @daisy bah bah bah das niet leuk hoop dat het snel over is en ben blij dat de spruw bij samantha over is. @blondsteenbokje bah meissie voor niks geduimd, $@#^&*%#@ ik had het je zo gegund @tipp hihihihih nu al vandie vage dromen nou maak je borst maar nat ik snapte die tsr ook niet hoor. al die fakortingen ihihihihihih ik ben rhesus negatief dus word in mijn bil gesprikt met 30 weken en na de bevalling gaan ze kijken wat het kindje is en als die positief is krijg ik nog een prik.
Tis nog niet over, maar volgens mij heeft ze inmiddels meer last van mijn vinger die met gel over haar zere tong gaat, dan van de spruw zelf Het arme kind houdt er straks nog een trauma aan over. Gister raakte ze al in paniek toen papa haar een lepeltje vitamientjes wilde geven, en dat heeft ze nooit erg gevonden....
Hoofdpijn, opvliegerig, moe, minder opgewekt, de zin in sex word ook weer minder. Kortom, de Rox van een jaar geleden ben ik niet meer, en het word er dan voor Mike ook niet gezelliger op he?
Wat vervelend Rox. Dus de Nuvaring is ook niets voor je? Dat is dan ieder geval weer een voordeel dat ik heb. Omdat het zoveel moeite kost om zwanger te raken ga ik geen voorbehoedsmiddelen meer gebruiken na een eventuele bevalling ooit.
ik voel me zo schuldig. misschien komt het wel door het sporten gisteren. en ik baal gewoon over mijn cyclus. een jaar al weer bezig...zo confronterend!
Nee helaas niet Zora, had een mooie oplossing kunnen zijn maargoed. ik kijk het nog 1 cyclus aan en anders maar de Mirena. Condooms zijn geen optie voor ons. Verschrikkelijk die dingen!
Hmm, dat had ik ook met de pil. Ben benieuwd hoe dat met de mirena zal gaan. De pil was op een gegeven moment zo erg dat Erwin op de dag af kon zeggen wanneer ik ongesteld ging worden. Maar het afgelopen jaar was gewoon heerlijk...