Moeten we maar even aan Rox vragen, zij spreek haar wel geregeld volgens mij? Hihi wat zijn we streng
Dat #%@$^(*&#@ internet hahaha Ik kan ook niet even op de bank slapen en er zijn al weer 9 pagina's bij. OK, sinds gisterenavond dan. Ben vandaag weer terug geweest en het zag er goed uit. Mag alleen nog steeds niet douchen Maar volgende week gaan de hechtingen eruit, dus...
@Sniffy vervelend dat je het nog bij wassen moet houden. Wel fijn dat het er goed uit zag en je hechtingen er volgende week uitgaan.. @All, kennen jullie Yvett nog? Die meid die toen dat ongeluk had en daarna bleek dat dr vriend vreemd ging. Ik ben benieuwd hoe het met haar gaat. Of ze net zoveel geluk had als RaceBabe, ik hoop het wel.
Ikdus, ik vroeg het me laatst ook af idd. En had me suf gedacht hoe ze ook al weer heette, en jij noemt het zo even, hihihi. Lullig dat soort dingen. Zo had ik dat laatst ook met Frostieke, maar zag dat ze nog lekker actief is bij de mei mama's.
Nouu ik heb me rot gezocht naar dr naam hoor, ik was het ook alweer vergeten. Terwijl ze toch best aanwezig was en ook heel lief over kwam. Frostieke, ken ik niet? Is zij ook zwanger en verlaten ofzo?
ik vroeg me laatst inderdaad ook al af hoe het met yvette was. Ik was even op de hyves aan het neuzen en vroeg me ineens van nog wat mensen af hoe het ermee ging en of ze nog blijven: monique1983 mayo mirella25 freesia Kan natuurlijk zijn dat ik ze iedere keer net mis als ze langskomen...
Ja die ken ik nog die kon de spannning ook altijd lekker hoog houden! Ik hoop dat het goed met haar gaat! Hoe gaat het met jou meid? nog even en dan ben je weg uit het koude NL! xxxx
Hee mieden ik kon altijd op de hyves van K&S maar ineens weet ik niet meer hoe ik er moet komen haha kan iemand mij dat vertellen? xxxx
Monique1983: het is toen uitgegaan met haar vriendje, initiatief van haar vriend, ik heb haar een mailtje via hyves gestuurd. Freesia, kletste hier niet echt mee, maar is meer een ZP vriendin van mij. Mirella25, werd op oudjaarsavond naar haar vriend ten huwelijk gevraagd en hebben toen besloten 2-3 maanden 'veilig' te klussen, aangezien ze niet met een dikke buik in haar trouwjurk wilde. Mayo, komt zo nu en dan hier wel even spieken! Enne Ikdus, Frostieke en haar vriendje gingen ook voor een beep. Ze bleek toen ook zwanger en haar vriendje ging ook vreemd en moest niets van de beep hebben (ze is 18).
Ja, Frostieke kan ik me ook nog herinneren! Ze heeft toen een gesprek gehad toch met zijn vader enzo. En hij wilde niet meer met haar praten? Maar ze ging zelf wel helemaal voor haar beepje! Nou ik ga naar huis. Ongiekrampen (lijkenze alleen maar op, verder niks aan de hand hoor), misselijk en moe. Wil lekker wat gezonds eten en vroeg in mn nest. Morgen moet ik er maar eens fanatiek tegenaan.