Niet doen meis. Daar komt het heus niet door. Ze zeggen altijd vast is vast... dus dat sport je niet een twee drie even los. Het gaat jullie een keertje lukken. Knuf!
had ik ook! en nog trouwens. al hoewel we dit dus niet zagen aankomen waardoor de klap en confrontatie voor ons beide erg hard aankomt.
Zo ik ga weer even. Sinds we de spruw behandelen heeft ze gemiddeld elke twee uur honger... maar ik klaag niet hoor.. ze heeft vannacht 7,5 uur geslapen... doe mij dan die overdag elke twee uur maar ...... Over een half uur is het dus weer etenstijd, zo ongeveer.. dus ik ga haar nu ff in badje doen... voor ze weer hongerig is, en ik weer kan zitten wachten .
@ Steenbokje : gloeiende gloeiende! Balen meid, bah. En sluit me bij Daisy aan, je sport het niet zomaar los hoor! @ Daisy : fijn dat het weer wat beter gaat meid! Ook met de spruw! Kga nu snel naar mn meisje, ze heeft honger!
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dat is ver weg zeg. maar ik ga waarschijnlijk toch niet mee als het in september is dus.................... hou maar geen rekening met mij? wanneer is het eigenlijk gr kim
ja kan het niet eerder dan kan kimmie ook mee please. in juni of juli ofzo? gezellig. want in september is die kleine nog zo klein en wil ik hem /haar niet alleen laten gr kim
Hey meiden ik heb wat foto's in mn album geplaatst van het kamertje. Ga nu weer even teruglezen hoor, zowat 30 pag, pfff ik kan jullie niet meer bijhouden
@ blondsteenbokje heel erg jammer voor je @ zora ik ben blij voor je dat je zus zo reageerde @minnie wat een mooi kamertje gave kleur (blijft gewoon mooi)
dat gaan nu niet lukken. ik denk morgen of overmorgen. EERST UITWASSEN! Hij is nieuw maar je weet maar nooit!
@ roxyrox heb jij dat stukje in de krant ook gelezen dat ze mensen advies geven om je baby kamer bijna gelijk te kopen als je net zwanger bent i.v.m mogeljke gevaarlijke stoffen, zelf in de gordijnen?