Steenbokje een hele dikke knuffel meis! En je moet je absoluut niet schuldig voelen hoor. Meiden bedankt voor jullie reacties op de babykamer! Daisy ik hoop dat Samantha gauw van de spruw af is, en dat de borstontsteking niet doorzet. Even een vraagje Doet het zeer als je je kindje aanlegt? Ik wil straks dolgraag bv gaan geven maar ben doodsbenauwd dat het pijn doet. Mieke gewoon kopen die leuke jurkjes, het is dat ik nu zwanger ben anders had ik er ook een paar gekocht, ben dol op jurkjes. Heb wel 2 zw.schapsjurkjes in de kast. Pfff meiden ik heb de laatste tijd echt geen zin in werk, mn gedachten zijn alleen maar bij mn zw.schap en de beeb, normaal ben ik een heel sociaal mens maar op het moment lijk ik wel een kluizenaar, erg he? Herkent iemand van de zwangere dit?
Jij ook Mieke! Minnie, dat is heel normaal meid! Je bent je nu emotioneel aan het voorbereiden op je kindje.
Hoi hoi, Heb mezelf even pauze gegeven. Minnie, mooie kamer zeg! Sniffy wanneer ga je testen? Groetjes Taby.
badkamer, keuken en WC gepoetst, Joey's bedje is verschoont en kamertje gesopt. kleertjes uitgezocht en te kleine kleertjes opgeruimd in een curverbox. Morgen mijn eigen slaapkamer en de huiskamer een stofdoek erdoor en alles is weer klaar! Owja, er zijn ook 3 wassen gedaan... Hoe bedoel je "ik moet mij vermaken tot mijn kind thuis komt" ?
@ rox gefeliciteerd met je baby bjorn hihihih :1: potverdorie ik be 3 augustus uitgerekend dus als het tegen zit komt die kleine pas half augustus en ik kan en ga niet als die kleine twee weken is een hele dag weg al meiden. kan wel huilen(hormonen) ik wil ook mee ja vind je het trouwens gek dat je je moet vermaken als je alleen thuis bent je bent al helemaal gewend aan je kleine kereltje en handenbindertje dus als hij er niet is wat doe je dan met je tijd he? {|= @ mieke hihihihihih ja minnie en ik worden wel vaker door elkaar gehaald hihihih maakt niet uit. en inderdaad hoor die jurkjes zijn duur zat dus dnk er eerst maar eens goed over na meis . en woezel en pip is erg leuk maar koop je niet lek he? @minnie ja ik ook normaal ben ik heel uithuizig maar nu wil ik alleen maar thuis zijn en thuis alles gezellig en mooi maken hihihihih nesteldrang net een kozijn geschuurd. en vanavond een man knippen en dan lekker vrij! gr kim
jaaaaaaaaaa lekker tipp hahaha ik heb der zo'n zin in begon vanmorgen al om half 10 zei tegen collega heb zo'n zin in patat hij lachen maar hallo mn wekker ging om 4 uur haaha