Marijke, Het kan ook innesteling zijn he! KAN! Kim, Hoe is het met jou Baby Bjorn? Hij hangt hier te drogen aan het droogrek, dan is hij morgen lekker schoon en dan uitproberen! Nee meiden, ik kom niet strijken enzo bij jullie! Mijn naam is geen "poetsie" hoor! Hier lekker aardappeltjes gegeten met kipfilet! Morgen is mijn Armband binnen!
hihih ben ook de gouden kooi aan het kijken rox ik koop mijn baby bjorn met de mama mazzel dagen want die vrouw mailt niet terug dus die zoekt het maar uit. gr kim
hihihihi die jaap is helemaal gek geworden werd tijd dat er weeer eens wat gebeurde daar want dat soetsappige de hele tijd schiet ook niet op. maar ben wel blij dat het eind mei stopt hoor
hahahaha ja kim ok! Nou, dan plaats ik het maar hier want op Hyves krijg ik geen gehoor!!!!!! Wie kan ik op de K&S dag blij maken met: 1,5 pak kraamverband heel veel maandverband inlegkruisjes, normaal en string half pakje nachtverband gaasjes heel veel zoogkompressen Doos voor Zwitsal billendoekjes Mama buik en been balsem 3 luiertjes maat 1 Natalis verzorgingsproducten (hypo allergeen) Het staat hier maar te staan en hoef er niks voor te hebben. Wie het eerste komt........
ja mij dan wel of niet ik wil eerst weten wanneer het is. meiden waarom niet in juni?of juli?pleasekan ik dus pas antwoord op geven als de datum klaar is
Ik kan nu alweer slapen... :S Vreemd.... Moet nog een stapel nakijken en wil nog te veel doen... of moet ik me maar overgeven aan de slaap en luisteren naar m'n lichaam? Ik weet het niet meer! WWHHHHAAAAA!
ik denk dat de ijsboer niet komt op dinsdag. Normaal gesproken sport ik op dinsdag dus dan ben ik 's avonds niet thuis. jammer hoor!