Net gestopt met de pil (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Sniffy, spannend hoor, ik hoop voor jullie dat je morgen nog niet ongesteld bent en positief test. :D

Wij hebben vanavond gebakken aardappeltjes, sperciebonen en biefstuk met champignons op, mmmmmmmm heerlijk.

Groetjes Taby.

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

pfew, mn ongi krampen zijn weer weg. Wat een rare maand is dit! Hebben jullie dat ook wel eens?

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Uhm hier een bakje brinta op als avondmaaltje :oops:

Ben weer terug. Gelukkig zit vriendinnetje in een leuke kleine groep mensen.
    1 dakloze man, en verder zijn ze allemaal alcoholisten en sommigen nog aan de coke verslaafd.
    Maar ze hebben veel lol samen. Gelukkig hoeft ze er maar een weekje te blijven, ga donderdagavond weer even langs, is wel zo leuk voor haar.
    Niet iedereen van haar fam en vrienden weten er van.

Er is trouwens weer lekker gekletst hier.
    Oh en Kim, ik ben veel veel veeeeel blijer met een jurkje dat ik vandaag van Vanilia heb gekocht, echt een Mieke jurkje, de steps vielen tegen.
    Dus het is weer helemaal goed gekomen met me :) :)

Enne Steenbokje, wat mij betreft houden we anders nog even een stemming of meiden ook bijv. eind juni kunnen, volgens mij zijn er dan geen hoogzwangeren.... denk ik.

Nou ga hier afsluiten en op de bank hangen, nou bijna bedje in en Despie kijken.
    Trusten.

4. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @Mieke,

Wat fijn dat je vriendin in een leuke groep. Dat ze maar snel mag opknappen.

Maaruh een bakje brinta is niet veel.

5. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Zit zo bij de topics over het tempen wat mee te lezen, maar snap er nu helemaal niks meer van.
    Daalt je temp op moment van de eisprong?
    En na de eisprong tot en met de menstruatie stijgt je temp?
    Of zit ik nou verkeerd?

En ook lukt het nog steeds niet om zo'n tempkaartje in mijn fotoalbum te krijgen.

Vrijdag weer naar de gyn, ben benieuwd wat ie te vertellen heeft.

Groetjes Taby.

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Slaap lekker meiden! tot morgen!

xxxx

7. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36

Omdat jullie een heel speciaal en lief kindje krijgen en dat kindje heeft jullie nog niet kunnen vinden. Daarom.
    ( ik hoop dat dit antwoord en beetje troost geeft, want zo is het wel bedoeld)

Dikke knuff meid. Liefs Maranka

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    jeeee wat is hier weer veel gekletst! :confused: :)

@steenbokje: meid, ik leef echt met jullie mee! een hele dikke knuffel!

wanneer is het dagje weg?

hier gaat alles goed verder! morgen al weer 24 weken! :D

liefs rebbel

9. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meiden,

goedemorgen, mieke jaaaaaaaaaaaaaaa go mieke go mieke go mieke eind juni ben ik 34 weekjes zwanger dus kan ik nog wel naar uitrecht rijden hoor. hihihihih en fijn dat je een jurkje hebt waar je je prettig in voelt. dat is wel beter.

gr kim

10. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

goedemorgen!

Kim, de draagzak is hier een succes! Joey is er net al in geweest!

Rebbel, hoe voel je je meissie?

Marijke, van hoeveel dagen ga je uit deze maand?

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja rox, is hij ook makkelijk te gebruiken? welke heb jij? de gewone met dat kruis op je rug.

gr kim

12. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    goeiemorgen meiden,

brrr... Ze zijn nu de kozijnen in de woonkamer aan het vervangen. Mijn hele achtergevel ligt eruit... KOUD! Ik zit met een jas aan te bevriezen achter mijn laptop :( :(

13. ProudMum

ik heb de Original City, met die 2 dunne reflectie streepjes en het kruis op de rug. Hij is donkerblauw, maar lijkt wel zwart!

heel makkelijk ook: je doet de banden om, klinkt 1 kant vast, doet beepje erin, andere kant vast, armpjes goed doen en neksteuntje vast maken! nog geen 3 min was ik klaar! hij voelt ook heel stevig en Joey kon er met geen mogelijkheid uit! Met losmaken moet je echt alles losklikken dus hij is echt veilig!
    Bovendien, gisteravond gewassen laten drogen aan het wasrek en vanmorgen al droog!

14. ProudMum

Tipp, lekker kopje thee nemen meid! hoelang moet je in de kou zitten?

15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    oke beter rox. nou ik ga hem ook kopen hoor! oh tip lieverd wat een rotklus he? maar alles voor het goede doel he een mooi huissie

gr kim

16. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hihihi, mijn thee is binnen een minuut koud :(

Ik hoop dat ze rond 11 uur de ramen er weer in hebben, maar dat zal wel niet. De afgelopen dagen hadden ze pas tegen 13:00 de ramen erin...

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    en dan moet je alles nog schilderen tipp?

18. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Mogge all!

@ Rox : vanaf welke leeftijd is de babybjorn?
    Ik heb er 1 van mn vriendin geleend, staat wel min. gewicht en lengte in en daar vanuit gaand kan Faylinn er al wel in.
    Alleen, dat heb ik van t weekend even gedaan en heb t idee dat dr armpjes niet helemaal lekker hangen dan (beetje klem zitten).
    Zit geen gebruiksaanwijzing bij verder ;)

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    @mik... Nee het zijn kunststof kozijnen, dus... en de muren zijn gelukkig niet beschadigd....

20. ProudMum

Gister kreeg Mike een vragenlijst thuis voor het clubblad van zijn voetbalclub. soort interview zeg maar. Stond er de vraag; Voor wie heb je respect? Heeft hij opgeschreven; Voor mijn vriendin, die mij een prachtzoon heeft gegeven!

Lief he?

Wic, daar waar Faylinn's billetjes zitten kan je hem verstellen! Want ze kunnen er al vanaf 3,5 kilo in. Je moet hem dan iets aantrekken, dan gaat ze wat hoger en dan moet het lukken met de armpjes! Boven de armsgaten zitten ook bandjes, die kan je verstellen. Strakker of losser zodat het hoofdje ook niet teveel kan schudden.

Deel Deze Pagina