wij moesten vanwege de kozijnen het hele kantoor leeghalen! Leuk met een ict bedrijf... Nou ja, kan ik het strak wel weer evne goed opruimen...
pfff... wat gaan jullie allemaal lekker eten! Ik wil ook patat! Snackbar bestaat niet hier Patat oorlog, hmmmmmjum.... Ik moet ook nog koken. Maar zou ook niet weten wat. De aardappels zijn op. Beetje dom, want we verbouwen zelf 100 hectare. Kim, misschien heeft Mieke gelijk en kun je tegen die tijd best een half dagje mee. Je weet allemaal niet hoe het loopt .
Ik blijf trouwens naar de wc lopen. terwijl ik altijd al zo´n plasserd was. Maar nu echt om het half uur. En ondertussen een dorst.....
Hahaha jannegie, dan duik je toch even het land op! Nou een foto van mijn kamer staat in mijn album, ben trots en blij en heeeeel MOE! Ik ga voor nu ook afsluiten en kom hier vandaag niet meer, geen puf meer voor, morgen nieuwe dag. Nog even de was van buiten afhalen en opvouwen en dan nog even een uurtje op de bank en dan huppa die benen in de nek. Bye x
weinig gekletst vandaag meiden! Was erg gezellig bij mama! De babygym was ook binnen en Joey heeft er heerlijk gespeeld! Mike zit in Den Bosch, er is een oplevering voor Bjorn Borg. Eigenlijk moesten ze er morgen weer heen maar ze werken vandaag extra lang door zodat ze morgen niet meer hoeven! Vrijdag moet hij naar Bjorn Borg in Zwolle, die word ook opgeleverd. Zal ook wel laat worden! Maargoed, ik heb honger en heb geen zin om alleen te eten!