hihihih komop aan de klus jij. je eitje is er en die heb je nodig he!hahahahah. wat een lol. jeetje dat jij je er niet mee bezig houd zeg. ik kon niet wachten tot mijn ei er weer was gr kim
hihihih rox . ja iggy hup grijp die kerel van je bij zijn haren en hup hup hup. hihihihwhahahahahahohohohohohoh lig helemaal in een deuk hier. wat een lol ik heb mijn lolbroek aan hoor meiden samen met mijn grapjas. ik ga zo weer aan het werk
Kimmetje verveelt zich.... Mijn Poud Mama armband is binnen! Heb hem netjes in het inpakpapier laten zitten maar o wat is het moeilijk om te wachten tot 11 mei!
ik maak me ook niet druk. Maar heb wel het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Je stad is trouwens op tv.
zo patatjes zijn op... Pffff. Ik heb meteen voor de rest van mijn leven genoeg gegeten... Ik heb wat foto's van de kozijnen in mijn album gezet...
haha die goede oude tijd! ik krijg het spontaan koud bij het zien van de foto's! Zijn het nog een beetje lekkere kerels Tipp? Was het dan maar zomer he?
ik vind het nooit erg om met mijn katten naar de dierenarts te gaan. Er werken 2 artsen en die zijn zoooooooo leuk