Je hebt niet mis! Ik heb idd ook liever dat mn vriend naar anderen kijkt op de pc ofzo, inderdaad iemand die hij niet kan krijgen.. haha.. hij zou het ook eens moeten proberen om wel iemand anders te krijgen haha.. Zeg ook altijd als we aan het mopperen zijn: ach, zoek maar iemand anders, beter kun je toch niet vinden! haha.. @ Tipp: Ohw heerlijk! Ik ken dat verbouwen (gelukkig woonden we er toen niet in).. we zijn hier zo goed als klaar! hihi.. en ben der erg blij mee!
ja zij zag het niet meer zitten. is niet leuk hoor vooral niet met zulke kleine kids he? ik zou trouwens wel met die oudere broer van prison break een pak of wat beschuit mee willlen eten of met vin diesel. hihihihihih gr kim
Ik zat ook aan Vin Diesel te denken.. *droomt even weg* Idd, denk dat het ook 'beter is' als de kinderen nog jong zijn..
nou meiden ik ga lekker tv kijken en vroeg te bed. fijne avind meisjes en sweet dreams maar dat zal wel lukken hihihihihih tot morgen
hahaha grey's anatomy hihihihihih burgers bij de mac wat maak jij me toch weer aan het lachen whahahahahhaa
welterusten kimmie. Ik blijf nog even op tot thomas thuis is.... Grrr... Ik heb nog maar 2 broeken die ik met goed fatsoen aankan... Ik had geen idee dat het zo snel ging...
geen idee, ik kijk het eigenlijk ook nooit... Ik vond die 2 broers uit mcleods daughters altijd wel fijn