Hoi hoi ben ik weer. Daantje, balen zeg dat de zijn gekomen, op naar de volgende ronde. Anne en Rinnie, gezellig dat jullie ook mee komen kletsen, wens jullie hier een gezellige tijd en dat jullie maar snel zwanger mogen raken. Mieke, Je kantoor ziet er lekker licht uit, dat maakt het altijd zo lekker fris vind ik. Heel veel werkplezier op je vernieuwde kantoor. Waar ik nog weleens een beschuitje mee wil eten is Robbie Williams, het blijft een lekker ding. Wat is schuren toch een rotwerk he, ik gebruik dan wel zo'n schuurmachine, maar ook daar wordt je niet happy van. Maar bijna alles is geschuurd, dus kan bijna alles gaan verven. Heb na het schuren heel het huis gestofzuigd, gestoft en gedweild en na het avondeten ook nog m'n voortuin(tje) gedaan. Morgen weer een dag. Groetjes Taby.
Ik zat even te denken wat ik dan normaal gesproken kijk. En meestal is dat Radar. Ik heb het toevallig maandag wel gezien.
ik zit dan inderdaad meestal radar te kijken... Maar ik blijf voorlopig toch echt bij de broers (Nick en Alex) uit McLeod's Daughters
@Marijke: ja dat heb ik gekeken maar ik weet niet wie wie is. Ik zal volgende week eens opletten. Ik kijk nu naar Peking Express en zometeen naar Tussen de oren. Dat is erg leuk.
Dat vind ik niks, star wars, kan me totaal niet inleven in die films.. Alle sf is niet echt aan mij besteed..
aan mij eigenlijk ook niet, maar mijn moeder is er en die vind het wel leuk. Ik kijk echt dwars door alle special effects enzo heen...
*schrikt weer op uit de Vin Diesel droom* Kijk eigenlijk ook nooit grey's anatomy.. volgens mij mis ik toch echt wat! haha..
Starwars, houdt er ook niet zo van. Mijn vriend heeft alle delen op dvd staan, die moet ie altijd maar kijken als ik er niet ben. Er komt echt helemaal niks van bijzonders op tv zeg........ Groetjes Taby.
Mijn collega's kijken vaak Grey's als ze nachtdienst hebben. @Remmar: hihi lol om je Vin Diesel droom
@marijke: Nee ken ik niet, maar op dinsdagavond heb ik altijd dansles... @Er is inderdaad niks op tv, vandaar dat ik met een half oog naar starwars kijk en met 1,5 oog naar het forum...
Wij kijken hier nog wel veel Discovery channel! hihi.. lekker educatief word t misschien toch nog wat met me! haha.. Ben niet zo'n serie kijken, geloof ik.. behalve: gilmore girls (maar daar zitten weinig lekkere mannen in.. jammer genoeg! kan het kijkgenot natuurlijk enorm verhogen) en GTST! haha..