Hee meiden! we zijn net terug van ons gesprek bij de kinderopvang Hier is het super geellig lees ik haha!
Wij kijken ook erg weinig series... En idd veel discovery. Hoewel daar wel heel veel herhaald wordt Mc Leods Daughters keek ik veel, de laatste tijd minder... Hoe was het bij de kinderopvang wendy?
@ sniffy / tipp: Klopt, heb daar ook een stuk van gezien! Maar idd veel herhaling.. das wel jammer. Vind die serie die er nu op is wel leuk om te volgen! die kerel is echt gek!
Ultimate Survival, geloof ik.. heb t ff opgezocht! haha.. die kerel eet gewoon alles wat los en vast zit terwijl hij gewoon daar in de natuur rondbanjert in the middle of nowhere..
En Wendy, ben je veel wijzer geworden van het bezoek aan de kinderdagopvang? Is er een lange wachtlijst? Als we een kleintje hebben dan moeten we ook 2 dagen gebruik maken van de kinderdagopvang, dus ben erg benieuwd naar je bevindingen. Groetjes Taby.
oh ja. Die vent die echt domme streken uithaalt af en toe. ZO ging ie een keer een heel stuk in troebel water onderwater zwemmen, terwijl hij niet wist wanneer ie weer naar boven kon @sniffy: die is inderdaad erg leuk. Je denkt eerst echt 'waar gaat dit over'
Ja ging goed! Het is een kleinschalige opvang aan huis met maar 5 kinderen. Het was echt heel leuk en hebben de contracten metten getekend ant er was maar 1 plaatsje en nog een kaper op de kust haha...