Ja, zo dacht hij net ff in een moederpoel te springen.. maar het was iets viezer en ranziger dan dat ie zelf had verwacht, geloof ik! dat ie kerel nog nooit ziek is geweest ofzo.. bleeh! @ sniffy: idd, das ook leuk! en dan ben ik erg vaak ook blij dat er geen geur tv bestaat! jeetje zeg.. bah! das soms echt heeel erg smerig.. Moest er niet aan denken om zulk werk te doen.. haha.. Hoewel, sommige mensen mijn werk al erg genoegn vinden.. haha..
Heerlijk Wendy! Groot gelijk dat je meteen hebt getekend! Dat staat dan iig vast! Heerlijk gevoel dan toch, en helemaal als t goed voelde! Wat lekker dat t zo kleinschalig is..
Wendy, dat is wel heel prettig een groepje van 5 kinderen. Is tenminste niet zo massaal. Dan had je wel een heel goed gevoel erbij, omdat jullie meteen hebben getekend of kan je er altijd nog vanaf als je dat zou willen? Lijkt me toch wel een prettig idee, te weten dat de opvang geregeld is. Groetjes Taby.
ja, snap het ook niet... maar zou zoiets zelf echt niet kunnen! als je ook ziet wat hij soms allemaal doet.. heeft net ff een konijntje gestroopt en opgegeten! ik zei al: aaaaah.. (en morgen zelf gewoon weer lekker koe of varken eten.. )
a dt vind ik ook remmar! Heerlijk een huiselijke omgeving. ik wist niet dat je het zo vroeg moest regelen, maar ik hoorde dat van een vriendin.
@remmar... Ja Hij heeft ook wel eens insecten gegeten.. @wendy: ik zou die vriendin maar dankbaar zijn :wnk:
@ tipp: en ook nog wel erger, geloof ik.. kweet zo niet eens meer wat t was, maar dat was echt gewoon walgelijk.. :S @ wendy: eigenlijk te gek voor woorden toch?! maargoed, jij hebt t mooi geregeld!
thomas ook nog niet hoor rox! Wat is mike allemaal aan het doen dan? @remmar: Ja ooit liep ie in een woestijn en toen dronk ie zijn eigen urine ale:
Truste maranka! Haha ik zit ondertussen mijn nagels te doen (ben ook nog nagelstyliste) dus vandaar dat ik zo traag reageer. @ tipp ja ik ben die vriendin zeker dankbaar!