Hoi Anne, Wij lopen gelijk. Ik ben nu 1 dag over tijd. Ook ik heb een heel licht 2e streepje. Ga het weekend nog een keer testen. Wel toevallig Veel succes en hopen op een duidelijkere streep
Heel veel sterkte steenbokje.. ik kan goed begrijpen dat het je allemaal wat teveel wordt. Ik hoop dat je bij je volgende bezoek hier goed nieuws hebt...
Thanks... had wat eerder moeten bijlezen. 'k Gaan vandaag niet meer weg. Morgen ff kijken . Hey, zit er een kv op de Oostelijke Handelskade?
steenbokje knuffel meis meisjes wat gaan we nou trouwens doen met k&s dag. mijn aanbod staat nog hoor. knoeien in castricum?
Nou ik ben weer terug. Was even naar het WC bij de hema even 1 uur service gespamt met mijn foto's hahahaha. Heb bij de V&D 2 mooie kleine fotoboekjes gescoort zonder babyfrutsels op de voorkant, want dat vond ik toch geen goed idee. Ze zijn nu mooi glanzend grijs. Wanneer je het boekje openslaat: Pagina 1. Foto van ons saampjes in Athene Pagina 2. zie foto hieronder Pagina 3. foto van de digi test. Inpakken en klaar!
EEN TOPIC OPENEN BIJ IK BEN ZWANGER! kijk, die paar felicitaties van ons is leuk.... maar iedereen mag je feliciteren!
@steenbokje: een hele dikke knuffel meid! ik kan me voorstellen dat het moeilijk is... veel sterkte en misschien is het wel goed om even afstand te nemen, ik hoop je dan snel terug te zien met goed nieuws! @mieke: wat een leuk idee meid! weet je nu al wanneer je het gaat vertellen? liefs rebbel
gelukkig! Mijn dementie valt dus nog mee snap ik mijn katten nou niet, of snappen zij mij niet? Ik heb ze net vlooiendruppels gegeven, en ze houden nog meer van me dan normaal? Zijn nu helemaal niet meer bij me weg te slaan!