jij ook al Dais? Allemaal strapless truitjes en jurkjes besteld! extra motivatie voor mij, heb ze een maatje kleiner besteld....
Ik had vannacht hele rare buikkrampen... m'n buik is ook wat opgezet. Dus ben bang dat de ongi er aan komt. Normaal komt dat gelijk als ik de steken heb... dus we wachten weer af!
Thanks! Jammergenoeg nog lang niet alles.... vriendin van mij wil geen foto's meer voor me maken. Dus ben hard op zoek naar een fototent, daglichtlampen en een hele goede camera! (En vooral hard op zoek naar de centjes ervoor! )
Ik denk het niet hoor... heb nu voor het eerst deze maand het idee dat het niet raak is... en op die krampen na geen rare symptonen. Zaterdag waren we op visite bij m'n tante. Er waren zoveel kinderen (neefje, neefje, vriendjes en ander nichtje en neefje van neefje, en nog een neefje...)... vriendje wilde vrij snel weg. Thuis aangekomen barste hij in tranen uit en zei; Ik wil ook een kindje! Was wel even een moeilijk momentje...
ik verwachtte al dat ik mij deze maand van alles in zou gaan beelden aangezien ik nu betere kansen heb.... wat heb ik nu op dag 21? een beetje bloedverlies
We hebben laatst samen foto's gemaakt. Nou kreeg ik bericht van de Flair dat ze een armbandje wilden plaatsen. Hardstikke leuk natuurlijk! Maar de foto's die ik heb zijn van een lage resolutie (komt door de bewerking). Dus had ik een nieuwe foto nodig voor Flair. Toen ik vroeg of ik nog 1 foto over mocht maken voor Flair wilde ze het opeens niet meer. Ze zit ook in de sieraden en ik denk dus dat ze een beetje jaloers is... daarom dus!
Ja... dus geen echte vriendin. Alleen handig om mee te kunnen naar de groothandels en samen een kraam mee te delen op een markt. Dat is dus ook over...
Aahh, jep. Waarschijnlijk wel ja. Wel jammer dat ze het je niet gunt idd. Jammer dat je zover weg woont, ander kon manlief hier misschien wat voor je betekenen.