Kan me heel goed voorstellen dat je een beetje ontmoedigend raakt als je al zo lang bezig bent... Ik heb het nu al... zie steeds meer het half jaar naderen.... Maar ik mag natuurlijk nog helemaal niet klagen!
nee hoor rox aan testen denk ik nog niet hoor heb de hele dag al buikpijn gehad, dacht dat ik teveel koffie op had. kwam ik thuis, zie ik beetje bloed, nu ist weer weg morgen naar de dokter voor mijn schildklier, ga zeggen dat ik niet wil dat ze hcg nakijkt...
Het wordt hier weer eens lekker spannend meiden! Leuk, want het bijna precies een jaar geleden dat mijn eigen lucky ronde begon! Laat het ROZE maar komen!
Lindsay, heb je op dag 14 je ei gehad? Wanneer had je ook al weer een + test? Want het kan natuurlijk heel goed en je hebt niet nog niet eerder gehad. Sommige vrouwen hebben dit, ik had het niet. Maar wel van die nare felle pijnlijke steken. En jij hebt ook buikpijn gehad zeg je. Oeh spannend weer. Mijn gevoel zegt toch dat juni een roze test maand wordt zeg. Niet alleen ik, maar ook Misz, Lala en Anne. En bij de febr. mama's zitten we al op 43 en op 16 februari, nog 12 dagen te gaan van zwangere aanmeldingen.
Ik wil ookal een tijdje wat met kralen doen. Ben gek op glazen kraalkettingen . Ik heb zelfs materiaal ervoor liggen... maar verder nog niks aan gedaan.. . Leek me leuk voor EBay, kettingen verkopen.
ik dacht woensdag al dat hij posi was maar donderdag en vrijdag was de teststreep echt donkerder als de controle streep dus denk vrijdag ofzo ei gehad
Je bedoelt de dagen voor je + test Super goed dus. Enne dan zou je nu 5 dagen na je ei zitten, dat kan dus heel goed hoor! Ik had op dag 4 en 9 van de felle steken. Rox, wat leuk zeg, heb al zoveel felicitaties ontvangen. Daar word je gewoon warm en vrolijk van. Hihihi nooit aan gedacht om het daar te melden.
Minnie en man van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Mieke, leuk idee om het met die fotoboekjes te vertellen. Gelukkig kan Sandor het ook niet meer te lang voor zich houden. Groetjes Tamara.