Ik heb ze MatCare cassette en van CB-digitaal gehad. Die van Matcare zijn goedkoper, en best wel goed. Maar zo'n digitale smiley is ook erg leuk hoor .
MatCare wel. Via L10 shop... is volgens mijzelfde winkel als webwinkel,want kwam er via de link op deze site op terecht... CB gewoon bij de kv.
goeiemorgen meisjes hier al vanaf zeven uur wakker. manlief had namelijk de wekker aan laten staan terwijl hij al naar beneden was om half zeven. daarna nog even gelegen maar niet meer in slaap gevallen. @mieke lekker dat je man het ook niet voor zich kan houden anders had je helemaal je mond moeten houden hihihih
Gefeliciteerd Mirella misz81 zet m op! hier ook ovu testen besteld via de site en morgen op vakantie... en idd in mijn vakantie ook maar eens aan de ouzo!
Ik ga morgenochtend testen. De test die ik gister deed was ook niet echt betrouwbaar. Ik was 45 minuten daarvoor nog naar de wc geweest, maar kon geen geduld meer opbrengen... Ik moest dus echt moeite doen om een beetje urine te krijgen voor een test.. hahahahahaha. Dus als ik het morgen met ochtendurine doe moet er toch duidelijk meer te zien zijn.. of juist niet natuurlijk. Ik wacht gewoon af. Ik vind het wel super spannend, maar wel heel leuk allemaal.
Nou meiden, werd net al gebeld door MvM, had me van de week via de website aangemeldt. Ze komt met een uurtje al langs, heb ik dat ook weer gehad. Voor het goede doel he! Nog wel even plassen in een potje voor de test!
mirella gefeliciteerd meid! ik kom net van de dokter... verteld van het bloedverlies van gisteren, begint ze te lachen en zegt ze "innesteling lindsay " en daarna: "oh sorry ik mag je niet te blij maken he" haha zo'n fijne dokter, leeft echt mee hoor. heel de uitleg van innesteling gehad natuurlijk, als ik volgende week niet ongi ben, gaat ze bloedprikken om hcg te meten, en dat op 19 juni! (zie onderschrift)