hihihihihih ik was gewoon weer naar bed gegaan. en heb tot kwart over negen geslapen weer. toen maar gaan douchen anders blijf ik de hele dag liggen. ik moet zeggen dat ik er wel een beetje moeite mee heb hoor dat de hele dag thuis zitten! maar ja het is voor het goede doel he en as dat goede doel er zometeen is heb i hte druk met hem/.haar gr kim
Hoi, wat bedoel je? Lindsay, zou zo mooi zijn meid. En gewoon voorbestemd dat het zo is gelopen. Ik weet het gewoon zeker, het voelt goed. En wat vertelde ze allemaal over de innestelling? Lekker hoor Kimmie, dat je nog even hebt kunnen slapen.
@lalalindsay: lekkere dokter heb jij hahahahhahahahhaha ben wel benieuwd hoor spannend voor je ! hoop dat alles positief is! groetjs
ik probeer er rustig onder te blijven hoor, voel voor de rest ook niks, alleen onder mijn navel zeurend gevoel alsof ik ongi word eigenlijk
Als je zwanger bent kun je je opgeven om mee te doen aan Moeders voor Moeders. Dat is een organisatie die urine inzameld van zwangere vrouwen. Hier zit het hcg hormoon in, dit filteren ze er uit en daarvan worden medicijnen gemaakt voor vrouwen die helaas heel moeilijk zwanger kunnen worden. Het is dus voor een goed doel.
Nou ja je hoeft niet altijd wat te voelen natuurlijk. Innesteling moet natuurlijk wel geslaagd zijn en blijven zitten
goeiemorgen meiden, Ik heb alles alleen even vluchtig doorgelezen hoor... Rox, ik heb er ook nooit aan gedacht om printjes te maken van de felicitaties bij 'ik ben zwanger'. Eens kijken of ik die van mij nog terug kan vinden Spannend lala! Vandaag aan mijn laatste week MVM begonnen Gisteren de box opgehaald, daarna moest thomas naar een vergadering, ik ben mee gegaan en heb nog even met een vriendin zitten bijkletsen. Ik was om 23:00 uitgeput thuis...
@mieke08: bedankt voor je uitleg! das zeker mooi doel wist niet dat dat bestond! wat goed zeg! nou dat is het plassen wel waard haha @lindsay: spannend hoor! nog ff volhouden algemeen: is het mogelijk om al 4dagen na je ei wat te voelen? ik voel namelijk helemaal niets alleen dat ik hoofdpijn heb opgezette buik en slecht slaap maar of dat er ook maar iets mee te maken heeft? en ik hoop meiden over innesteling bloed heeft iedereen dat? ik weet natuurlijk niet of t deze ronde al raak is maar als ik lees van ik voel dit ik voel dat dan mag ik wel naar ronde 2 denk ik nou we kletsen haha x
Spannendetijden, iedereen is verschillend en zo voel je je ook steeds weer anders. De een heeft dit de ander dat. Niet iedereen heeft een innestellingsbloeding (ik had het niet). En het kan ook zijn dat jouw cyclus (1e toch) langer duurt door het ontpillen. En daar kun je ineens ook allerlei dingen door voelen omdat je lichaam nu die hormonen niet krijgt.
Ik heb 1 keer een vlaag van misselijkheid gehad. De zere borsten en misselijkheid en vermoeidheid pas sinds 1 dag voor mijn nod.. Daarvoor had ik vrijwel nergens last van. Wel veel duizelig, maar weet niet of dit door een evt zwangerschap kan komen. Ik weet niet zeker of ik zwanger ben. Heb nu ongeveer 3 vaag positieve testen gehad. Ga morgen weer testen om te kijken of ie wat donkerder is..
hihihihihih had ik ook hoor. op een gegeven moment was ik blij als ik niet thuis was want dan kon ik gewoon piesen hahahahahahahha