Tipp, heb je het wel eens overgeslagen, stiekem? En hoe is de box? Ik wil ook in het zkhs bevallen hoor, wel in Amsterdam. Mannetje wil dat het een Amsterdammertje wordt, is hij zelf ook!
ja hoor, ik heb best wel eens overgeslagen. Ik had niet altijd zin om naar boven te rennen, of 's nachts dacht ik er echt niet aan De box is super. Alleen wil thomas hem even in elkaar zetten (gewoon om te kijken), en ik kan me een verhaal van hier herinneren (was dat rox), waar de box even om te kijken in elkaar gezet werd en vervolgens niet meer uit elkaar gehaald is
goedemorgen allemaal.. heb niet zoveel teruggelezen maar dus at al: hi staat nu een taartje in de oven (m'n moeder komt m vanmiddag ophalen) en als die klaar is ga ik weer even leren e.d.
ik ga ff wat doen meisjes . heb net voor het eerst de kat uit de box moeten jagen. hij staat al een week maar nu ineens wil ze erin gaan liggen. hihihihm dus ff i de gaten houden vandaag gr kim
@ Mieke : goed doel, MvM! Ik vond, ondanks de positieve digitale test die ik had, de test door MvM best spannend, haha. Heb ik ook aan meegedaan, was ook blij dat het voorbij was. En ook ik heb wel eens overgeslagen Ook vanwege mn misselijkheid hoor ...werd er niet beter op door die kannen. Overigens zorgde ik er wel voor dat elke ochtend mn eerste plas erin ging ... veel en goed! @ Lala : spannend hoor. Leuke arts, dat ze zo meeleeft!
Ja, mijn ochtendurine gaat er trouw in... Maar thomas vult mijn flessen ik ga namelijk iedere keer zowat over mijn nek van de lucht
Wij hadden er ballonnen in, haha. En verder voor overdag hadden we en hebben we een plantenspuit in de buurt staan. Als ze onverhoopt die kant op klimmen .... En nu hebben we een hele mooie hoes eromheen voor de nacht, heeft vriendin van schoonpapa gemaakt. Echt super. Katten liggen er s nachts op/in, maar alles blijft mooi schoon. (behalve hoes, maar daar issie voor! Katten luisteren toch nooit als je zegt dat iets niet mag )
Herkenbaar! Behalve dat manlief daar niet aan deed Ik had standaard mn neus dicht, vanaf t moment dat ik naar de wc ging tot de deur weer achter me dichtging. Maar goed...daarom af en toe over geslagen, omdat het ff niet ging
Hahahahahahahahahahah ik las kat uit de boom jagen. En daarna al jullie reacties gelezen over ballonnen etc., ik dacht echt, waarom doe je dan ballonnen in de boom. Kat mag toch in de boom... ik snapte er niets van tot dat er ergens over een hoes geschreven werd, toen dacht ik, ik ga het nog maar eens lezen....
bednakt voor je reactie ! ik voel me idd wel anders dan anders maar dat kan idd ook ontpillen zijn ik ben ooit eerder gestopt met de pil dat was niet om zwanger te worden hoor maar had toen nergens last van voel me nu wel anders maar kan ook spanning zijn t is natuurlijk erg spannend en idd mn eerste ronde! als mn cyclus wel klopt hebben we wel op de goeie dagen geklust maar das afwachten dan maar! en wat jouw testen betreft ze zeggen toch in de bijsluiten ook ligte lijn in positief!? en jij hebt er 3 dus hoop voor je dat de bijsluiter gelijk heeft! ik duim voor je
nou ik moest t ook ff 2 keer lezen hoor dacht waar hang je ballonnen in?hahahhaha wel goed idee toruwens die ga ik onthouden en over ziekenhuis en thuis bevallen ik wou altijd thuis bevallen he maar nu ik er steeds meer mee bezig ben vind ik toch ziekenhuis beter en idd t moment van naar huis gaan en dat paps de wachtkamer inloopt met t trotse nieuws nou ik ga vrolijk naar het zh! en het plassen in kannen....t is mooi maar ik word al misselijk als ik eraan denk! en ik ben al 2 dagen smorgens niet lekker laat staan als ik met mn neus in zon kan hang! maar denk wel dat ik het ga doen ik ben gek op goeie doelen! xxx