Dag lieve meiden, ik ben bang dat het zoals bij velen deze maand hier ook mis gaat. Ik verlies wat bloed en mijn kwaaltjes worden steeds minder..... Ga morgenvroeg testen, maar ben bang dat ik ongesteld ga worden. Ik heb er een heel naar gevoel bij namelijk en mijn gevoel laat me bijna nooit in de steek
misz knuffel meissie! rox. ja als je een ks hebt gehad moet je in het ziekenhuis bevallen he? nou ja weet je tenminste zeker dat alles er is wat ze eventueel moeten hebben toch?
had ik het toch goed onthouden... Ik ben toch huiverig om hem inelkaar te zetten. Straks gebeurd hier hetzelfde, en daar is het echt nog te vroeg voor!
Daantje, je kunt ook rustig beginnen met je zaakje door wel 3 dagen groep 3 te doen en die andere dagen die je eigenlijk zou invallen nemen om een eigen zaakje te starten. Heb je toch de zekerheid van een vast inkomen en kun je eerst kijken of je je zaakje van start kunt krijgen. En idd een zomervakantie geeft je echt de kans om er eens goed voor te gaan zitten en alles op een rijtje te krijgen. veel succes met de laatste weekjes. Die zijn vaak wel leuk, maar ook ontzettend druk!
Oh Misz, maak je zelf nou niet gek door weer te testen meid. Wacht nog even een paar dagen, misschien tot zondag of zo.
daantje25, misschien moet je het eens aankaarten op je werk, waarom je weer op deze manier wordt ingedeeld. En als er voor jou geen toekomst in zit om een eigen klas te krijgen, dat je dan genoodzaakt bent om elders een leuke baan te zoeken. En wat Maranka zegt is ook een idee.
Tja dat heb ik dus laatst besproken en zou aankomend schooljaar dus echt een eigen groep krijgen... niet dus!
misz: knuffel! @daantje: hebben ze een reden gegeven dat je er weer geen krijgt? ik ben net weer thuis van het passen van m'n trouwjurk! Hij is helemaal klaar en alleen het elastiek van m'n hoepel en een paar van de bloemen die op de jurk zitten moeten nog vastgenaaid worden... kan hem 2 juli ophalen
Bedankt voor je berichtje... Door 2 dagen weg te laten vallen mis ik wel een deel van m'n inkomen. En dat durf ik nu niet aan (aangezien we net sinds een half jaar een eigen huis hebben). Op zich heb ik nu al een eigen zaakje. Heb ik sinds vorig jaar januari. Ik ben er nu winst mee aan het maken, maar ik moet eigenlijk nog veel meer investeren om het nog meer en beter van de vloer te krijgen. De laatste weken wegen inderdaad het zwaarst, maar komt wel goed...
Geen ruimte aangezien we meer parttimers hebben. Maar ze hebben wel een invalster voor 4 dagen aangesteld om ook in te vallen en dingen buiten de groep te doen...
Ik moet gewoon lekker zwanger worden en me lekker op m'n gezin richten.... werken is maar bijzaak, maar beinvloed op dit moment teveel mijn leven...