hihihihihihih nou tipp als ik de box eerdre had gehad had ik hem ook eerder in elkaar gezet hoor. vooral met het oog op de katten! gr kim
nog even 3 weekjes wachten.. er schijnen hier een paar bekenden van me op het forum rond te hangen.. @daantje: helaas, krijg ik van vriendlief...
Nou ik ben weer op en top misselijk, ik heb alles er weer uitgegooid. En ik was net zo blij dat ik al een week alles binnenhield
hihi, dank jullie meiden... Ik heb op het moment echt het gevoel alsof mijn maag in de verdrukking zit Alsof er geen ruimte is ofzo...
ik hoop dat je je snel beter voelt meis zal het niet de griep zijn want die gaat nu wel in n de ronte he? anders ben jij misschien een van de ongelukkigen die erg lang misselijk is
oh joy Nou ja, ik overleef het vast wel.... Even wennen aan kleine beetjes eten enzo... Ik zie echt op tegen morgen. Dan ga ik bij mijn schoonmoeder eten en die maakt dan altijd een 3-gangen diner en verwacht dat je blij mee-eet... En zoveel kan ik nu echt niet eten hoor
joehoe, 9500! wja, volgende week campingbedjes in de aanbieding voor 29.95! ik heb hem zelf ook en ben dik tevreden!
knuffel tipp... @roxy: wow zit nu te wachten tot vriendlief thuiskomt.. hij moest vandaag naar Brussel..