Net gestopt met de pil (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    waar?

2. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    rox succes met de prikjes morgen

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Dank lala!

Tipp, bij kruidvat!

4. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    aha...

Meisjes, ik ga proberen te slapen nu.

Truste

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

slaap lekker!

6. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Hoi Meiden,

Kom even zeggen dat ik dit weekend niet op het forum ben. We gaan lekker een weekendje weg. We gaan met Peter zijn ouders, broer + gezin en zusje + gezin. Dus 8 volwassenen en een jongetje van 4, meisje van 11 maand, jongetje van 8 maand en Jasper van bijna 3 maand.
    Lijkt me zo leuk om die kleintjes bij elkaar te zien.

Zondag gaan we lekker zwemmen en zaterdag gaan we naar het veenpark.

Heb er helemaal zin in!

Nou voor nu, trusten allemaal en tot dinsdag!

7. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    GEFELICITEERD!

8. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Had hem ook niet gelijk door.

9. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Helleuu.... hele middag niet geweest en moest meteen weer flink bijlezen.En meeste weer vergeten...:(

@Misz: *knuffel*

Hier heb ik er 1 op de arm die vanavond vreselijk wakker was, in tegenstelling tot echt elke andere avond! Nu beginnen dr oogjes dicht te vallen , jippie! Dan kan ik ook zo naar bed ;)
    Morgen hele dag wennen op het kdv, van 9 tot 16 :confused: wat moet ik de hele dag doen?

Kvind t helemaal niet leuk...

@Rox : prikjesdag, succes!

@campingbedje : heb ik al, dus vanaf hier eens geen run op het kv ;)

@maranka : fijn weekend!

Truste all!

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik las op de K&S dat Minnie is bevallen. Gefeliciteerd meid.

Mirella gefeliciteerd met je zwangerschap.

Hier gaat het niet echt goed. Na mijn zus en een goede vriendin is nu nog een vriendin waar ik niet zo'n heel goed contact (meer) mee heb zwanger. Morgen moet ik naar een verjaardag waar zij ook is en ze loopt al tegen iedereen te spuien dat het zo snel (in 2 x) gelukt is en zo makkelijk gaat blablabla....en tot overmaat van ramp heb ik ooit in een aangeschoten bui verteld dat ik gestopt ben met de pil. Nu loopt ze constant bij een paar anderen te vissen of ik niet al serieus bezig ben...hoe red ik me daar nou uit..zie echt tegen morgen op...
    Bah..ik voel me echt boos en ellendig. Waarom iedereen wel en wij niet. Het lijkt wel of iedereen hier in het dorp zwanger is. Zelfs bij mij in de kerk is iedereen zwanger. Sorry hoor zwangere dames ik gun het jullie echt allemaal...maar ik wil ook.

Zo ik ga nu slapen dit weekend met een paar goede vriendinnen die het wel weten shoppen en uit eten. Word super gezelllig.

Sorry voor het gezeur maar moest het even kwijt.

Liefs en tot snel weer, Zora

11. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    haha, dat ken ik. Had ik met mijn mams. Stond ik naar meisjeskleding te kijken, en da ook even naar de jongenskleding... :). En e volgende dag snel terug :p.

12. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    KNUFF

13. Niet meer actief

Pfff Zora het is ook allemaal niet meer eerlijk, jij wacht nu ook al een hele langetijd.
    En het is ook nog eens moeilijk om uit je zelf zwanger te raken ( met behulp van je man dan ;) )

En hun worden allemaal van 2 keer wippen zwanger.

Ik zie dat je bijna naar dieetiste mag, ik geloof er echt in dat zij/hij je goed zal gaan stimuleren om af te vallen.
    Zodat je een goede eisprong hebt en lekker snel zwanger bent !
    Want al ben je nu nog geen mama, je bent al een mama in je hart en ook jou wens komt echt uit!

Een hele dikke knuffel voor jou.

14. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Chatten? :p

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Thanks meid, je bent een schat. Zo ga nu lekker slapen, truste.

16. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    goede morgen dames,

Mieke, je mag me opgeven voor MvM....

jippie

17. Daantje200

Daantje200 Actief lid

25 feb 2008
    294
    0
    0
    aan het leren voor kraamverzorgster
    Middelharnis
    goedemorgen allemaal

18. misz81

misz81 Actief lid

12 apr 2008
    175
    0
    16
    Gefeliciteerd!

19. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    morguh allemaal,

jeetje ik kan het niet meer bijhouden allemaal en heb niet alles gelezen maar...
    zora heel vervelend allemaal en hier mag je natuurlijk zeiken tegen ons allemaal! (daar houden we van en zijn we voor!) ;)
    Het is inderdaad zo dat het dan lijkt alsof de hele wereld zwanger is behalve jij en dat iedereen maar naar een bed hoeft te kijken en al zwanger raakt.. pff voordat wij even een pauze inlasten waren wij ook al een aantal maanden bezig en het word een beetje een obsessie...
    iedere keer als ik ongeveer mijn eisprong had, had meneer geen zin of was moe of god mag weten wat :evil: en had het natuurlijk niet door want ik wilde hem niet het gevoel geven dat hij MOEST. Gelukkig is dat nu (ietsie) minder en ik probeer er niet zo veel mee bezig te zijn. Maar ik kan me helemaal voorstellen dat als je al geen peil kunt trekken op je ovu en dan ook hij niet helemaal een perfect olympisch zwemteam heeft, je helemaal gek kunt worden :x :x :x
    Gelukkig trek je op tijd aan de bel en krijg je nu hulp uit alle hoeken. Fijn dat ze wel wat meer meedenken tegenwoordig en je niet maar naar huis sturen met het bericht: je moet er niet zoveel mee bezig zijn, dan komt het vanzelf (kill en attack :evil: )

nou ik ga vandaag de laatste spullen inpakken voor onze vakantie!
    ik zal jullie dus een weekje missen!
    tot snel...

20. misz81

misz81 Actief lid

12 apr 2008
    175
    0
    16
    Hier nog steeds bloedverlies. Niet goed lijkt me.. ik heb niet getest. Wil de teleurstelling niet zien. Mocht het niet doorzetten doe ik pas na het weekend weer een test, maar grote kans dus dat het hier verkeerd afloopt. Weet zeker dat er wel 'iets' is geweest. Zere borsten, misselijk en uiteraard 3 licht positieve testen van 2 verschillende merken. Helaas..

@ Zora: sterkte!

Deel Deze Pagina