En anders kun jij altijd vragen of dat zo gaat, als ze je bellen Ik kan al vanaf woensdag beginnen, in de 5e week dus. Heb het op de lijst aangepast, je staat er mooi bij zo in het roze hoor. Raar idee he, nog een beetje onwerkelijk zo. Ik begin er nu een beetje aan te wennen en af en toe voel ik me zo blij van binnen, dan krijg je zo'n gelukzalig idee over je heen. En dan krijg ik zo'n fantasiebeeld voor me hoe het straks zal zijn allemaal. Over een paar maanden met dikke buik, na de bevalling. Hoe mijn mannetje er mee om zal gaan etc.
Hahaha nou zo ben ik niet hoor, komt zo hebberig over. Nou ja zie het wel. Word ik eerst lekker gemaakt... krijg ik niks.
kijk mama rox spreekt Meisjes, help eens. Ik moet vanavond bij mijn schoonmoeder eten en die maakt altijd een 3 gangendiner als we komen. En zoveel kan en wil ik nu echt niet eten. Maar ze weet je op de een of andere manier altijd het gevoel te geven dat je haar kookkunst niet waardeert of ondankbaar bent als je niet alles opeet. Als je dan stopt met eten, of weinig opschept, dan is het altijd "is dat alles" of "eet nou nog een klein hapje hier van, kan best" of "nou, je moet goed eten hoor..." etc... Ik zie er echt zo tegenop... Ik weet namelijk zeker dat ik dan weer misselijk in de auto zit... En dat wil ik niet....
Dan zeg je dat je het erg lekker vind, maar niet zoveel op kan en of je misschien een bordje/pannetje mee mag nemen voor morgen.... hoef jij niet veel te eten en schoonmama ook blij! en of je het opeet zie je morgen weer!
oh ja, ook een goed idee Nog niet aan gedacht. Thomas gaat me in ieder geval helpen als ze moeilijk gaat doen... Maar ik vind ergens dat ze er maar begrip voor moet hebben... Thomas zijn zusje is ook zwanger geweest, ze moet toch snappen dat je af en toe te misselijk bent om te eten.... Toch? Zucht....
Mama Rox spreekt weer Ik ben het eens met Rox Tipp, ze moet het toch wel begrijpen dat je nu even anders qua eetlust in elkaar zit dan voor je zwanger was. En je kan toch voordat jullie gaan eten en ze vraagt hoe het met je gaat, zeggen dat je steeds zo misselijk bent en weinig door je keel krijgt. Dan is ze er op voorbereid.
ja dat was ik ook al van plan... Nou ja we zien wel waar het schip strandt... Ik heb wel zin in morgen... Dan zijn we een jaar getrouwd en gaan we naar de efteling en daarna uit eten... Hopen dat ik me dan beter voel...
Daisy, hoeveel weken na het zetten van je spiraal werd je weer ongi? (nee meiden, gewoon een algemene vraag!)
Hihi ik weet al wat er mis ging. Was met de datum in de war. Had per ongeluk steeds de 1e dag van de ltste menstruatie van vore maand. Stom stom stom!
Ik slik nu Gravitamon en dat mag je gewoon blijven doorslikken tijdens zwangerschap en borstvoeding straks. Maar VSM puurmama hoor je ook goede dingen over... jullie ervaring met beiden? Tipp, snurk lekker Wic, kom je de dag al een beetje door?