Net gestopt met de pil (deel 3)

Discussion in 'Zwanger worden' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim

2. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    voor de mensen die het nog niet door hebben . ik ben aan het duimen voor jullie meisjes

duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Iggy, heb je nog wat van je ouders vernomen?

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihihi Kimmetje, dank je hoor!

5. Niet meer actief

dankje wel kim

6. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    graag gedaan meisjes

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Kim hoe was het weer vandaag bij jou?
    Zag net op het nieuws dat het aan de kust best frisjes was.
    Hier was het echt heel warm namelijk.

8. ProudMum

yeah, de doomoo is op de post! Nouja, afgegeven op het postkantoor

9. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    HEET!!!!!!!

ik heb dus ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellee dikke voeten :cry: :(

10. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    25 graden en geen zuchtje wind was het maar koel of frisjes

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Heel veel succes! en welkom.

xxx

12. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    2,702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Zo meiden, ik word gemist. Dat is leuk!

Alles goed hier hoor. Maar we hebben zware dagen zo met de actie. Onderhandelingen met supermarkten zijn gaande en we wachten op resultaat zodat we weer melk kunnen leveren. Gisteravond was ik helemaal overstuur. In nederland zijn de boeren zó verdeeld en de reacties van burgers en politiek negatief. Vervolgens keek ik naar de weersvoorspelling, de droogte houdt nóg een week aan. Daarna liepen we een rondje over het bedrijf en lieten we de melk weer weglopen, dat doet zó zeer! Ik zag het even niet zitten.

Gelukkig is het overweldigend wat voor reacties we hier van de burgers krijgen en gaan alle boeren hand in hand!

Met mn zwangerschap gaat het super. Borsten doen niet meer zeer en voel me top. Morgen weer controle, ben niet eens ongerust, heb er gewoon zin in! :D

Het is hier alleen véél te warm, al een week 30 graden, vandaag 31. Vreselijk!

Ga nu even bijlezen....

13. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    nee roxy helemaal niets gehoord dus hoop niet dat het stilte voor storm is.....
    ben zo zenuwachtig haal de 10 we hoor rox hahaha
    vandaag ff snel de caravan verkocht hahaha oook ff tusendoor..
    enne die pillen hebben goed geholpen ben nu alweer 2 dagen van mijn ongi af hoor
    morgen dus ongi vrij hhahaha

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Goh, was wel lekker voor je geweest ja, zo gaven ze het wel aan, maar zo was het dus niet :(

15. ProudMum

Iggy, ik hoop datze alsnog bijdraaien meissie.
    Verder wi ik je een topdag wensen morgen, met allemaal lieve mensen om je heen! Geniet er lekker van want volgens mij is het zo voorbij! En nog ongivrij ook! Gelukkig maar!

(Jaloers, ik wil ook)

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Iggy, fijn dat de pillen hun werk hebben gedaan, daar ging het je om.

Jannegie, joehoe je bent er weer.
    Kan me heel goed inkomen dat het heel dubbel is om jullie melk zo in de goot te moeten laten lopen.
    Ik hoop met heel mijn hart dat er een heel goede oplossing gaat komen.
    Wat goed dat je je zo goed voelt en waarom zou er dan ook iets mis kunnen zijn!
    Doe je wel weer even verslag morgen ;) want we hebben je idd gemist! :)

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ben je dan wel thuis om 'm aan te nemen ;)
    Je moet toch werken?

Enne die nieuwe medicijnen voor Joey is dat om af te bouwen of zijn deze lichter.
    En gaat het nog steeds goed? En hoe doet ie hij het bij de oppas?

18. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    slaap met het mannetje thuis hoor mn schoonmama is nog zenuwachtiger dan ons doe ik geen oog dicht hahaha
    morgen 8 uur is mn beste vriedin er en die gaat mee met joey en luck naar de creche brengen
    daarna brengt ze mij naar me schoonouders en gaat zij met mijn vriend mee bloemen ophalen en naar zijn vader en stiefmoeder
    daarna komt ze naar mij toe naar de kapper en de make up
    zij zorgt er ook voor dat mijn hond mee mag met de foto's en de strik recht zit en dat ie daarna ook de creche in gaat
    mn andere goede vriendin heeft me gister een mail gestuurd dat ze er doorheen zat en dat ze ook een vriend wil en dat ze het niet meer ziet zitten en dus niet op de bruiloft komt
    ze is zich helemaal suf aan daten ze laat wildvreemde mannen zomaar thuis komen en spreekt af op afgelegen industrieterreinen enz
    en nu laat ook zij me nog vallen op zo'n belangrijke dag :(
    mn beste vriendin zei laat dat gekke mens toch ze wil ten koste van alles een vent

19. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

Apr 14, 2006
    6,700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Oke... ik denk dat ik gewoon een lading flessen moet regelen, met die afsluitdekseltjes. Moet ik het daar maar in vervoeren.
    Kost ook ff nix, avent :( ;)

@ Mieke : spannend hoor! Je kan alleen niet anders dan afwachten.. irritant he? ;)

20. ProudMum

Mijn buurman, de volkskrant, neemt altijd de pakjes voor ons aan. Hij werkt niet dus die doet de buren daarmee een dienst.

Deze medicatie zijn zwaarder en daarmee is hij gegarandeerd zuurvrij. Deze mogen ook alleen bij zeer extreme reflux gegeven worden.
    qua koemelkallergie gaat het top, en ook geen reacties op groente en fruit! met 8 maanden gaan we melkproducten proberen, en ik heb goede verwachtingen!

Bij de oppas gaat het perfect, joey zit nu helemaal in het ritme en hij is erg gezellig daar. hij kletst de oren van Chantal's hoofd af en slapen gaat beter sinds er een ander matrasje in zijn bedje ligt.

Share This Page